Viitorul model al casei din Maranello va fi o versiune roadster a supercarului Ferrari 599 GTB. Stirea a fost oferita pe tava chiar de presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, in cadrul unei intalniri cu presa tinuta la Londra.
“Este o masina noebisnuita si cu siguranta va va lasa cu gura cascata. Va fi disponibila doar pentru un numar limitat de clienti, selectati dintre cei care au fost intrebati despre o versiune roadster a unei masini cu 12 cilindri. Nu o vom prezenta in cadrul unui eveniment, va fi expusa doar in cadrul unor petreceri private ”, a declarat Luca di Montezemolo.
Ultima decapotabila Ferrari V12 a fost 575 Superamerica, model lansat in 2005 si disponibil intr-un numar limitat. Ferrari 575 Superamerica beneficia de un sistem de decapotare fazat pe electromagnetism. Acoperisul era decapotat la 180 de grade, un sistem asemanator cu cel oferit de Renault in prezent. Insa, Ferrari nu a specificat ce fel de acoperis retractabil va folosi pentru roadster-ul 599 GTB.
Montezemolo a confirmat interesul dezvoltarii unor modele care sa polueze mai putin. Dezbaterea in jurul potentialilor hibrizi Ferrari a fost luminata de presedintele companiei italiene, care a amintit ca Ferrari foloseste KERS in Formula 1 si aceasta tehnologie poate fi transfera catre masinile de serie.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!