No SSO cookie

Sebastien Loeb conduce Raliul Finlandei dupa primele cinci probe speciale

voteaza
(0/ 0)
Sebastien Loeb conduce Raliul Finlandei dupa primele cinci probe speciale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Francezul Sebastien Loeb conduce Raliul Finlandei dupa cinci din cele 22 de probe speciale, cu un avantaj destul de mic in fata lui Sebastien Ogier.

 
 

Multiplul campion mondial Sebastien Loeb conduce Raliul Finlandei dupa cinci dintre cele 22 de probe speciale ale acestuia. Francezul de la Citroen este urmat de coechipierul si conationalul sau, Sebastien Ogier, la o distanta de mai putin de cinci secunde.

Loeb a reusit sa se impuna in doua dintre aceste cinci probe speciale, spre deosebire de Sebastien Ogier, cel care nu a castigat inca niciuna. Totusi, diferenta dintre cei doi este una extrem de mica, iar Ogier, cel care declara in urma cu cateva saptamani ca se gandeste la titlul mondial, pare un adversar extrem de periculos pentru liderul clasamentului general.

Nu este de neglijat nici finlandezul Jari-Matti Latvala, cel care se claseaza in acest moment pe trei, la putin peste 11 secunde de Loeb. Din nefericire pentru gazde, cel mai bun pilot finlandez al momentului, Mikko Hirvonen, se claseaza doar pe 14 in ierarhia raliului, pilotul Ford avand mari probleme tehnice.

Raliul Finlandei continua pana duminica 31 iulie, siteul masini.ro urmand sa va tina la curent cu ierarhia dupa fiecare dintre zilele de vineri si sambata, precum si cu clasamentul final al etapei a opta a Campionatului Mondial de Raliuri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1949 :: 22.19MB