Explozia activitatii in vanzari si marketing,
precum si internationalizarea puternica a marcii reprezinta
principalele prioritati ale lui SEAT pentru urmatorii ani. In acest
sens, compania pregateste un plan ambitios de imbunatatire a
afacerilor. Acesta va fi prezentat in curand Consiliului Supervizor al
Grupului Volkswagen, care si-a reiterat sprijinul pentru marca spaniola si pentru conducerea acesteia.
Acestea sunt doar cateva dintre planurile de imbunatatire amintite de
presedintele SEAT, Erich Schmitt, in cadrul prezentarii rezultatelor
comerciale pentru anul 2006, la sediul companiei din Martorell.
“SEAT are un potential extraordinar de dezvoltare. Acum trebuie sa ne
concentram pe strategia pe termen lung a companiei, sa cautam noi
formule de lucru, pentru a obtine rezultate vizibile, care sa duca la o
crestere substantiala a companiei”, a subliniat presedintele SEAT.
Potrivit lui Erich Schmitt, compania are toate mijloacele necesare
pentru a-si atinge obiectivele, unul dintre acestea fiind acela de a
crea o generatie moderna de modele. In acest sens, odata cu lansarea
recenta a lui Altea XL, acesta a exprimat intentia marcii de a extinde
gama actuala de produse, cu scopul de a patrunde pe noi segmente de
piata.
Presedintele a prefatat declaratiile referitoare la planurile de viitor
cu ajutorul unor comentarii referitoare la rezultatele economice din
2006, care au dus la schimbari favorabile si obliga compania la actiuni
serioare in viitor.
Din punct de vedere financiar,
s-a atras atentia asupra dezvoltarii pozitive a veniturilor din vanzari
ale companiei – o crestere de 5,2% fata de 2005, care totalizeaza 5.545
de milioane de euro brut. Dupa scaderea taxelor, a rezultat o pierdere
de 49 de milioane de euro, care imbunatateste cu 21,5% rezultatele fata
de 2005.
Desi aceste cifre reprezinta imbunatatiri importante fata de 2005,
Erich Schmitt a mentionat ca “deja suntem implicati serios in programul
de dezvoltare pentru SEAT, o parte dintre masurile cheie au fost
identificate si progresam destul de mult. Cu toate acestea, pentru a
acoperi golul care ne separa de obiectivele noastre, vom fi nevoiti sa
luam masuri aditionale, care ar putea afecta angajatii”.
Erich Schmitt si-a exprimat devotamentul si implicarea personala in redresarea SEAT pentru urmatorii ani.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!