No SSO cookie

SEAT si-a imbunatatit rezultatele cu 21 la suta in 2006

voteaza
(0/ 0)
SEAT si-a imbunatatit rezultatele cu 21 la suta in 2006
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania pregateste un plan de dezvoltare care va fi anuntat in curand.

 
 

Explozia activitatii in vanzari si marketing, precum si internationalizarea puternica a marcii reprezinta principalele prioritati ale lui SEAT pentru urmatorii ani. In acest sens, compania pregateste un plan ambitios de imbunatatire a afacerilor. Acesta va fi prezentat in curand Consiliului Supervizor al Grupului Volkswagen, care si-a reiterat sprijinul pentru marca spaniola si pentru conducerea acesteia.

Acestea sunt doar cateva dintre planurile de imbunatatire amintite de presedintele SEAT, Erich Schmitt, in cadrul prezentarii rezultatelor comerciale pentru anul 2006, la sediul companiei din Martorell.

“SEAT are un potential extraordinar de dezvoltare. Acum trebuie sa ne concentram pe strategia pe termen lung a companiei, sa cautam noi formule de lucru, pentru a obtine rezultate vizibile, care sa duca la o crestere substantiala a companiei”, a subliniat presedintele SEAT.

Potrivit lui Erich Schmitt, compania are toate mijloacele necesare pentru a-si atinge obiectivele, unul dintre acestea fiind acela de a crea o generatie moderna de modele. In acest sens, odata cu lansarea recenta a lui Altea XL, acesta a exprimat intentia marcii de a extinde gama actuala de produse, cu scopul de a patrunde pe noi segmente de piata.

Presedintele a prefatat declaratiile referitoare la planurile de viitor cu ajutorul unor comentarii referitoare la rezultatele economice din 2006, care au dus la schimbari favorabile si obliga compania la actiuni serioare in viitor.

Din punct de vedere financiar, s-a atras atentia asupra dezvoltarii pozitive a veniturilor din vanzari ale companiei – o crestere de 5,2% fata de 2005, care totalizeaza 5.545 de milioane de euro brut. Dupa scaderea taxelor, a rezultat o pierdere de 49 de milioane de euro, care imbunatateste cu 21,5% rezultatele fata de 2005.

Desi aceste cifre reprezinta imbunatatiri importante fata de 2005, Erich Schmitt a mentionat ca “deja suntem implicati serios in programul de dezvoltare pentru SEAT, o parte dintre masurile cheie au fost identificate si progresam destul de mult. Cu toate acestea, pentru a acoperi golul care ne separa de obiectivele noastre, vom fi nevoiti sa luam masuri aditionale, care ar putea afecta angajatii”.

Erich Schmitt si-a exprimat devotamentul si implicarea personala in redresarea SEAT pentru urmatorii ani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4319 :: 17.85MB