No SSO cookie

Seat Exeo

voteaza
(0/ 0)
Seat Exeo
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

SEAT a prezentat la Paris noua limuzina sport Exeo

 
 

SEAT a prezentat in premiera publicului, la Salonul auto de la Paris (4 - 19 octombrie), noul model Exeo, o limuzina sport de clasa medie, informeaza compania. 'Exeo este destinat soferilor dinamici si sportivi din segmentul autovehiculelor de clasa medie. In plus, dispunem acum de un autovehicul pentru actualii clienti ai clasei compacte care vor o masina de dimensiuni mai mari. Exeo reprezinta o alternativa interesanta si pentru conducatorii de masini de firma, care pe langa calitate vor sa se simta bine la volan, dar sunt atenti si la costuri, consum si emisii', a afirmat presedintele SEAT, Erich Schmitt.
SEAT Exeo va fi lansat cu trei motorizari pe benzina (de la 75 kW/102 CP la 147 kW/200 CP) si cu trei motorizari Diesel Common Rail de ultima generatie (de la 88 kW/120 CP la 125 kW/170 CP). Cinci din cele sase motorizari disponibile sunt motoare turbo, care ofera o putere sporita cu un consum mai mic de combustibil si mai putine emisii. De asemenea, motorizarile modelului Exeo respecta normele de poluare Euro 5.
In ceea ce priveste echiparea, Exeo ofera, printre altele, un sistem de navigatie de ultima generatie, un nou sistem Infotainment cu functii si conexiuni multiple (MP3, MPEG4, IPOD, USB, Bluetooth), precum si o trapa cu celule solare ce va putea pune in functiune pe timpul verii un sistem de climatizare atunci cand masina va fi parcata.
Modelul va fabricat la Martorell (langa Barcelona) si va fi disponibil incepand cu primavara lui 2009 in versiunile Reference, Stylance si Sport.

 

Cuvinte cheie:
SEAT | Exeo |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Fata de Ibiza, spate, lateral si interior a la Audi: o copie mai ieftina a lui A4.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3300 :: 22.19MB