No SSO cookie

Seat Exeo primeste o noua motorizare

voteaza
(0/ 0)
Seat Exeo primeste o noua motorizare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Seat Exeo capata o noua motorizare de 2.0 litri si 143 CP, cuplata la o transmisie Multitronic CVT.

 
 
Seat Exeo este in esenta sa, generata precedenta de Audi A4, care a capatat cateva retusuri "auto emocion", pe ici, pe colo. Oricum, chiar daca foloseste platforma veche, Exeo nu este o masina proasta, mai ales acum, cand primeste, din partea VW Group, cea mai recenta combinatie motor-cutie de viteze.


Grupul Volkswagen a dezvoltat o noua cutie de viteze, Multitornic CVT (Continuously Variable Transmission), pe care a cuplat-o la motorul de 2.0 litri si 143 CP, TDI si pe care le ofera, impreuna, pe ambele modele Exeo, atat sedan, cat si break (ST).


Desi vine cu sapte viteze pre-configurate, transmisia CVT poate asigura, in mod virtual, un numar infinit de trepte de viteza, asigurand astfel o eficienta maxima in exploatarea resurselor motorului, reducand in acelasi tim consumul de combustibil si emisiile de CO2.


Pentru a traduce in cifre cele de mai sus, trebuie sa spunem ca aceasta combinatie motrica aduce Exeo la 100 km/h in 9,3 secunde si il propulseaza la o viteza maxima de 208 km/h. Varianta ST, este mai lenta cu 0,3 secunde, avand acceleratia 0-100 km/h cronometrata la 9,6 secunde, insa din punctul de vedere al valorilor consumului, ambele sunt egale: 5,8 l/100 km, in ciclu mixt.


Seat Exeo si Exeo ST, cu echiparea mai sus mentionata, TDI de 143 CP si Multitronic CVT, au in standard sapte airbaguri, aer conditionat bi-zonal, patru geamuri actionate electric, lumini de ceata, bare de portbagaj pe plafon, cromate (pentru Exeo ST), inchidere centralizata din telecomanda, cruise control, Bluetooth, oglinda retrovizoare interioara prevazuta cu auto intunecare, CD cu MP3 si radio, cuplate la 8 boxe si jante de 17 inci, din aliaj.


In plus, Seat afirma ca noile Exeo beneficiaza de o reconfigurare a scaunelor spate care ofera acum mai mult spatiu pentru picioarele pasagerilor, marit cu 4,4 cm, fara a afecta in vreun fel capacitatile de depozitare din portbagaj.


Noua versiune a masinii spaniole cu pedigree german este deja de vanzare in Europa.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.0136 :: 17.83MB