No SSO cookie

Se mai vinde ceva?

voteaza
(0/ 0)
Se mai vinde ceva?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile auto din octombrie 2008, cele mai scazute din ultimii 25 de ani!

 
 

Oarecum asteptate, stirile negative privind vanzarile din luna octombrie, sunt in continua scadere, atingand nedoritul record de coborare, pana la nivelul de acum 25 de ani.
Fata de cifrele care ilustreaza anul 2007, General Motors a coborat cu 45,1%, Ford cu 32%, Toyota cu 23%, Daimler AG si Honda, cate 24%, fiecare, iar Nissan, Chrysler si Hyundai cate 31%.
Mark LaNeve, vicepresedintele departamentului vanzari si marketing al GM a declarat: "Daca ne raportam la numarul populatiei din prezent asistam probabil la cea mai scazuta rata a vanzarilor din intreaga era de dupa cel de Al Doilea Razboi Mondial. Pana cand piata de credite nu se va redeschide, iar cumparatorii nu-si vor redobandi increderea, intreaga economie SUA si intreaga industrie, precum cea auto, care se bazeaza pe finantarile bancilor, vor avea de suferit".
Cifrele pe anul 2008 arata ca industria auto din SUA a coborat cu 14,6%, ajungand la doar 11,6 milioane vehicule vandute pe durata a 10 luni, adica cu 2 milioane mai putin decat in anul precedent.
Mark Templin, directorul general Lexus, si-a exprimat speranta ca rezultatul alegerilor prezidentiale din SUA sa aduca cu ele o stabilizare a economiei.

 

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2142 :: 18.68MB