No SSO cookie

Se mai vinde ceva?

voteaza
(0/ 0)
Se mai vinde ceva?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile auto din octombrie 2008, cele mai scazute din ultimii 25 de ani!

 
 

Oarecum asteptate, stirile negative privind vanzarile din luna octombrie, sunt in continua scadere, atingand nedoritul record de coborare, pana la nivelul de acum 25 de ani.
Fata de cifrele care ilustreaza anul 2007, General Motors a coborat cu 45,1%, Ford cu 32%, Toyota cu 23%, Daimler AG si Honda, cate 24%, fiecare, iar Nissan, Chrysler si Hyundai cate 31%.
Mark LaNeve, vicepresedintele departamentului vanzari si marketing al GM a declarat: "Daca ne raportam la numarul populatiei din prezent asistam probabil la cea mai scazuta rata a vanzarilor din intreaga era de dupa cel de Al Doilea Razboi Mondial. Pana cand piata de credite nu se va redeschide, iar cumparatorii nu-si vor redobandi increderea, intreaga economie SUA si intreaga industrie, precum cea auto, care se bazeaza pe finantarile bancilor, vor avea de suferit".
Cifrele pe anul 2008 arata ca industria auto din SUA a coborat cu 14,6%, ajungand la doar 11,6 milioane vehicule vandute pe durata a 10 luni, adica cu 2 milioane mai putin decat in anul precedent.
Mark Templin, directorul general Lexus, si-a exprimat speranta ca rezultatul alegerilor prezidentiale din SUA sa aduca cu ele o stabilizare a economiei.

 

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5577 :: 22.19MB