No SSO cookie

Salonul Auto de la Paris si-a deschis portile

voteaza
(0/ 0)
Salonul Auto de la Paris si-a deschis portile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Salonul auto de la Paris gazduieste in acest an 60 de lansari de noi produse si aproximativ de 400 marci din 26 de tari.

 
 
2724_1.jpg
In acest an exista si o zona separata dedicata istoriei auto, numita Colectia Incredibila, care va contine 60 de masini, dintre cele mai frumoase din muzeele lumii, sau colectii particulare.

Prima zi a Mondialului auto de la Paris a apartinut constructorilor europeni. Intr-o atmsofera destul de intensa, datorata afluxului foarte mare de vizitatori (in mod normal, ziua este rezervata presei, insa data fiind importanta evenimentului multa lume profita si incearca sa intre inaintea deschiderii oficiale) salonul a fost initiat de conferinta de presa a General Motors. Au urmat Kia, Ford, Mazda, Volvo, Peugeot, Citroen, Renault si deja lista devine prea lunga pentru a o aminti aici.


Ce se poate observa la primul nivel este grija deosebita acordata combstibililor neconventionali, o tendinta existenta si la Frankfurt, anul trecut, insa devenita aici standard. De la Saab pina la Peugeot toti constructorii incearca, si se pare ca reusesc, sa ofere solutii alternative combustibililor traditionali, fie ca sunt bio-diesel sau bio-power, sau orice altceva care incepe cu bio, si care poate suplini combustibilii traditionali.

Vom reveni cu detalii pentru fiecare model si lansare in parte in zilele urmatoare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1586 :: 18.66MB