Constructorul auto suedez Saab a reluat luni productia intr-un ritm mai lent in cadrul singurei uzine pe care o detine, la o luna de la preluarea de catre grupul olandez Spyker, consemneaza Newsin.
"Vom produce, pentru inceput, 100 de autoturisme pe zi, insa avem un obiectiv mai ridicat, acesta fiind punctul de plecare", a declarat Peter Backstrom, purtator de cuvânt al grupului suedez, ce are circa 3.500 de angajati.
Productia, care a fost suspendata pentru prima oara la inceputul iernii, a fost intrerupta apoi la sfarsitul lunii ianuarie, la cererea General Motors, ce se pregatea sa inchida divizia, dupa mai multe incercari esuate de vanzare.
GM a incheiat insa un acord de ultim moment cu Spyker, pe 26 ianuarie, ce prevedea preluarea Saab pentru 400 milioane dolari. Uzina produce in prezent autoturisme Saab 9-3 si Saab 9-5, noul model ce urmeaza sa fie lansat de Saab.
Productia de 100 de autoturisme pe zi corespunde unui volum de 36.500 autoturisme pe an, sub obiectivele de vanzari anuntate de Spyker, de 50.000-60.000 autoturisme pe an. Obiectivul final este de a revni la un nivel de 100.000-125.000 de vehicule pe an si de a trece pe profit in 2012, potrivit Spyker.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!