No SSO cookie

Saab 9-5 SportCombi, teaserul dinaintea Genevei

voteaza
(0/ 0)
Saab 9-5 SportCombi, teaserul dinaintea Genevei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inaintea prezentarii oficiale de la Geneva Motor Show 2011, Saab 9-5 Sportwagon se prezinta, discret.

 
 
Saab va prezenta oficial noul sau model, 9-5 SportCombi, la Salonul Auto de la Geneva, din martie 2011. Ceea ce va prezentam alaturat, pare sa fie o prima imagine oficiala a modelului, care s-a scurs in presa, dezvelind formele zvelte ale masinii.


O varianta 9-5 SportCombi a fosat surprinsa in timpul testelor, in  perioada cand firma suedeza se afla in vrie, intre posibilii viitori detinatori ai ei. Acum ca e pe mainile firmei Spyker Cars, stilatul model break este pregatit cat mai rapid pentru lansarea in productia de serie.


Motorizarile vor fi, cel mai probabil, provenite de la sedanul Saab 9-5, adica pentru versiunea de baza, un motor in patru cilindri, de 2.0 litri,turbo, iar in varianta top-end un 2.8 litri turbo, V6.
Tractiunea integrala Saab XWD va fi oferita, preferential, pe varianta V6 Aero, iar intreaga gama de optionale, precum cruise control adaptiv, faruri cu bi-xenon, si alte gadget-uri, sunt disponibile, evident, contra cost.
Masini.ro va va tine la curent cu date despre noul 9-5 SportCombi, direct de la lansarea acestuia, de la Geneva 2011.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2169 :: 22.19MB