No SSO cookie

Saab 9-4X va pastra motorul turbo cu sase cilindri, nu urmeaza calea Cadillac SRX

voteaza
(0/ 0)
Saab 9-4X va pastra motorul turbo cu sase cilindri, nu urmeaza calea Cadillac SRX
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Initial, Cadillac SRX a fost lansat doar cu motorul V6 de 3 litri, desi era disponibil si un 2,8 litri V6 turbo utilizat de Saab 9-5 si, pentru o scurta perioada de timp, de Saab 9-3 Aero.

 
 
 

Incepand de anul viitor insa, Cadillac va inlocui cele doua motoare mai mici cu un V6 de 3,6 litri natural aspirat, capabil sa livreze o putere de pana la 325 CP - un nivel superior celui oferit de cel de 3 litri (265 CP), dar si de cel de 2,8 turbo (300 CP).

 

Seful Saab insa, Jan Ake Jonsson (ce si-a anuntat recent demisia de la conducerea producatorului suedez), spune ca 9-4X nu va urma calea aleasa de SRX - cel putin deocamdata. “GM va pune sub capota lui SRX un 3,6 litri pentru a inlocui motorul de 2,8 V6 turbo. Avem si noi aceasta optiune, dar nu ne-am hotarat inca daca o vom face sau nu”, a spus Jonsson.

 

De asemenea, Saab 9-4X nu va fi dotat, deocamdata, cu un motor diesel. “Daca am oferi si un motor diesel, probabil ca ne-am dubla vanzarile in Europa. Dar 9-4X este un model dedicat pietelor sin SUA, Rusia, China si Australia, unde motoarele pe benzina sunt alegerea traditionala a consumatorilor”, a mai spus Jonsson. De mentionat ca noul 9-4X va fi pus in vanzare in America de Nord in luna mai a.c.

 

Potrivit oficialului suedez insa, este foarte posibil ca Saab sa aleaga pentru noul 9-3 un nou motor dezvoltat de BMW, un 1,6 litri twin-turbo cu patru cilindri. Acest propulsor nu va fi insa oferit si pentru Saab 9-5, unde suedezii “sunt fericiti pentru moment cu motorizarile GM”.

 

“Vom vedea cum merge cu motorul BMW montat pe viitorul 9-3 si vom decide dupa aceea,”, a concluzionat Jonsson.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Saab | Cadillac | SRX | BMW |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1825 :: 17.79MB