No SSO cookie

Ruf a realizat modelul Roadster bazat pe Porsche 911 Targa

voteaza
(0/ 0)
Ruf a realizat modelul Roadster bazat pe Porsche 911 Targa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german a realizat un model cabriolet inspirat de modelul Porsche Targa din 1967. Ruf este recunoscut pentru modificarile aduse modelelor Porsche de-alungul anilor.

 
 
Ruf a realizat pana acum modelul RGT-8, un Cayenne electric, SUV-ul Dakara, un 911 electric si un Cayman electric. Alois Ruf si echipa sa au fost inspirati sa realizeze modelul Ruf Roadster datorita unui model Porsche Targa din 1967.

Noul model este dotat cu o cusca de protectie incorporata in caroserie. Datorita acestei custi de protectia, noul Roadster ofera siguranta si manevrabilitatea unui coupe si libertatea unui cabriolet. Partea centrala a plafonului poate fi demontata si pliata.

Modelul Ruf Roadster este dotat cu un propulsor de 3.8 litri capabil sa dezvolte 400 CP, dar este disponibil si in versiune turbo. Modelul supraalimentat dezvolta 560 CP. Clientii pot opta pentru o transmisie manuala sau automata cu dublu ambreiaj si pot alege intre tractiune integrala si spate.

Consumul urban declarat este de 16 litri/100 km, cel extra-urban de 8 litri/100 km, iar cel mixt de 10.7 litri/100 km. Modelul Ruf Roadster are un pret de achizitie de 195.000 de euro (fara taxe) si va fi disponibil incepand cu 2011.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5434 :: 22.2MB