No SSO cookie

Rovinieta electronica ar putea fi introdusa in februarie 2010

voteaza
(0/ 0)
Rovinieta electronica ar putea fi introdusa  in februarie 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A trecut putin timp de la inceperea anului si deja s-au instaurat taxe noi pentru toate domeniile economice. Automobilistii romani vor avea parte de o surpriza incepand cu vara aceasta, va fi introdusa rovienieta electronica.

 
 
Rovinieta electronica se bazeaza pe un concept european modern, care consta in detectarea automobilelor in trafic. Acest sistem detecteaza daca autoturismul respectiv are achitate taxele de drum. In Romania deocamdata sunt doua posibilitati, detectarea numarului de inmatriculare, sau detectarea unui cip pozitionat pe parbriz. Ambele sisteme detecteaza daca autovehiculul respectiv este la zi cu taxele de drum.

Acest sistem este folosit de tari precum Austria si Germania. In Romania inseamna o investitie de aproape 23 de milioane de euro. Se pare ca investitia nu va afecta detinatorii de masini, pretul rovinietei ramanand acelasi, cel putin asa a declarat  Ministerul Transporturilor, Marin Anton.

Noua taxa de drum, va functiona in paralel cu stickerul clasic, pentru a nu-i afecta pe cei care deja au achitat taxa. Noua taxa va avea de asemenea si un nou sistem de achizitie. Deocamdata nu se stie o data exact a intrarii in vigoare a noii roviniete, se speculeaza ca ar fi la inceputul lunii februarie, sau intr-o alta perioada a primului trimestru.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2268 :: 17.86MB