No SSO cookie

Romanii au luat 3.513 masini in prima luna din etapa a doua a programului Rabla

voteaza
(0/ 0)
Romanii au luat 3.513 masini in prima luna din etapa a doua a programului Rabla
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romanii au achizitionat in iunie 3.513 autovehicule din cele 28.457 de masini oferite in a doua etapa a programului Rabla, iar Dacia a ramas marca preferata, potrivit datelor furnizate, miercuri, de Administratia Fondului de Mediu (AFM), la solicitarea NewsIn.

 
 

Guvernul a decis pe 3 iunie ca o persoana poate cumpara mai multe autovehicule prin programul Rabla, iar prima de casare va fi acordata si pentru autoutilitarele usoare, de pana la 3,5 tone.

Suma platita pentru prima de casare in etapa a doua, care se deruleaza intre 1 iunie si 31 august, depaseste 108 milioane lei, iar cele mai multe autoturisme au fost alocate pentru marcile Dacia si Renault-Nissan - cate 2.895 de unitati.

Dupa prima etapa, care s-a derulat in intervalul 20 martie – 29 mai 2009, au fost scoase din uz 11.543 de autoturisme vechi, suma distribuita fiind de 43.863.400 lei, a mai anuntat AFM.


A treia etapa a programului, care se va derula de la 1 septembrie pana pe 11 decembrie, are alocate initial 76 milioane lei (pentru 20.000 de masini), dar suma poate creste daca o parte din masinile alocate celei de-a doua etape nu vor fi cumparate.

In 2009, bugetul total pentru programul Rabla este de 228 milioane lei, iar tinta urmarita de Ministerul Mediului este sa scoata din circulatie 60.000 de masini uzate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2210 :: 17.86MB