No SSO cookie

Romanii au casat 1.000 de masini in primele zile ale programului Rabla 2011

voteaza
(0/ 0)
Romanii au casat 1.000 de masini in primele zile ale programului Rabla 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primele informatii indica faptul ca romanii au casat aproximativ 1.000 de masini in primele trei zile de la inceperea programului Rabla 2011. Acesta a inceput oficial in data de 16 martie 2011.

 
 
Laszlo Borbely, ministrul Mediului si Padurilor, a declarat ca Remat-urile din tara au primit 11.000 de vouchere pentru masinile casate, cu o medie de 100 vouchere/centru de colectare. La fel ca anul trecut, un voucher este in valoare de 3.800 de lei si pot fi folosite maxim trei pentru achizitionarea unei masini noi.

Ministrul a declarat ca pentru programul Rabla 2011 au fost alocate 228 de milioane de lei, suma care acopera casarea a 60.000 de masini. Cifrele oficiale indica faptul ca in Romania sunt aproximativ 1.8 milioane de masini de peste zece ani vechime. Laszlo Borbely a declarat ca programul Rabla 2011 poate fi suplimentat in functie de cerere.

Anul 2010 a fost vazut de catre ministru ca un an reusit, cifrele oficiale indicand casarea a 189.300 de masini uzate si achizitionarea a 62.550 de autoturisme noi. Dintre acestea, peste 25.000 de masini sunt de productie autohtona.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2794 :: 18.68MB