Compania de consultanta A.T. Kearney a realizat un studiu prin care arata ca Romania va ajunge la nivelul europei de Vest in ceea ce priveste infrastructura rutiera in 130 de ani. Studiul specifica ca durata excesiv de mare este cauzata de ritmul lent al dezvoltarii in sectorul infrastructurii.
In ciuda acestor previziuni negative, Romania se bucura cu cea mai dinamica piata de constructii de drumuri din regiune, fiind in fata Rusiei si a Slovaciei. Rata anuala de crestere a investitiilor in acest sector va fi de 30% pe an pana in 2012.
'Chiar daca piata romaneasca va creste cu 30% pe an pana in 2012 si piata din Polonia va creste doar cu 11%, sumele investite anul trecut de Polonia in infrastructura rutiera sunt de 4,5 ori mai mari decat cele alocate in Romania in acest sector. Daca se mentine rata de 30% de crestere din acest sector, Romania va avea nevoie intre 130 si 150 de ani pentru a ajunge la standardele Europei de Vest ale infrastructurii rutiere', a declarat consultantul A.T. Kearney Iulian Circiumaru.
In ceea ce priveste densitatea drumurilor, in Romania aceasta este de patru ori mai mica decat in statele Europei de Est si de paisprezece ori mai mica decat in statele Europei Occidentale. Statul roman a alocat in 2009 un buget de 10 miliarde de euro pentru dezvoltarea infrastructurii iar inca 3,4 miliarde de euro pot fi accesati din fonduri UE.
A.T. Kearney avetizeaza ca in ciuda acestui lucru, fondurile europene accesate de statul roman sunt extrem de mici iar realitatea in dezvoltarea infrastructurii diferentiaza clar intre ceea ce spun politicienii si ceea ce se construieste efectiv.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!