No SSO cookie

Romania este a treia piata auto din zona noilor state membre in ciuda contractiei de 60,7%

voteaza
(0/ 0)
Romania este a treia piata auto din zona noilor state membre in ciuda contractiei de 60,7%
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Romania este a treia piata auto din zona noilor state membre UE in ciuda contactiei de 60,7% inregistrata in perioada ianuarie - noiembrie 2009, potrivit datelor prezentate, marti, de Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

 
 
Din ianuarie si pana in noiembrie, in noile statele membre ale UE, au fost inmatriculate 778.063 de autoturisme, cu 27,4% mai putin decat in perioada similara din 2008. Pietele din Slovacia si Cehia au inregistrat cresteri de 10,7% (146.844), respectiv 10,1% (70.456), in timp ce Polonia, ramane cea mai mare piata din regiune cu 291.715 de inmatriculari, reprezentand o crestere de 0,5%.

Romania, in perioada analizata a devenit cea de-a treia mare piata auto din regiune in ciuda descresteri de 60,7%. in Romania, in perioada ianuarie - noiembrie 2009, au fot inmatriculate 104.666 autoturisme.

De asemenea, in perioada analizata, potrivit datelor ACEA, marca Dacia a inmatriculat in UE si tarile EFTA (Islanda, Norvegia si Elvetia) 217.881 de automobile, in crestere cu 24,7% fata de ianuarie - noiembrie 2008, cand a inregistrat 171.149 de inmatriculari, ceea ce reprezinta o cota de piata de 1,6%.

La nivelul Uniunii Europene si a statelor EFTA (Islanda, Norvegia si Elvetia), in perioada ianuarie-noiembrie 2009, au fost inregistrate 13.406.382 de noi inmatriculari, in scadere cu 2,8% fata de perioada similar din 2008.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2157 :: 22.11MB