No SSO cookie

Rolf Rosendaal este noul Director de Servicii Post-Vanzare

voteaza
(0/ 0)
Rolf Rosendaal este noul Director de Servicii Post-Vanzare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz Romania anunta numirea unui nou Director de Servicii Post-Vanzare, in persoana domnului Rolf Rosendaal.

 
 

Conducerea Diviziei Post-Vanzare a companiei Mercedes-Benz Romania a fost preluata din luna iulie de catre domnul Rolf Rosendaal de la domnul Philipp Hagenburger, care continua alaturi de concernul Daimler AG, in noua sa functie de CEO Mercedes-Benz Egipt.

Serviciile After-Sales (post-vanzare) vor fi coordonate din iulie 2012 de catre domnul Rolf Rosendaal, care va detine functia de Director de Servicii Post-Vanzare. Totodata, acesta va deveni membru al echipei de management Mercedes-Benz Romania, jucand un rol major la nivelul deciziilor din companie.
Printre cele mai importante atributii ale Directorului de Servicii Post-Vanzare mentionam - gestionarea retelei de service-uri, coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb – logistica, marketing si vanzari; Service – suport tehnic, garantii, Service24h si mobilitate;  scolarizare – programe de training tehnic si de vanzari pentru intreaga retea, prin centrul de scolarizare de la Chitila.

"Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vanzare reprezinta o componenta esentiala a activitatii, intrucat dorim sa oferim clientilor nostri cea mai buna experienta pe toata durata relatiei lor cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezinta un castig foarte important pentru echipa noastra, remarcandu-se prin profesionalism si o experienta bogata", a declarat Dl. Michael Grewe, CEO si presedinte Mercedes-Benz Romania.

Rolf Rosendaal si-a inceput cariera intr-o filiala din Germania a organizatiei si a coordonat proiecte Mercedes-Benz in America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa si Europa de Est. Experienta sa internationala a fost completata ulterior prin misiunea din Liban, unde a avut functia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).

"Venirea in Romania reprezinta o provocare foarte mare,  pe care am acceptat-o cu entuziasm si o dorinta extraordinara de a mentine si ridica standardele impuse de companie in privinta serviciilor post-vanzare, aflate deja la un nivel foarte inalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate si servicii premium pe piata romaneasca si sunt incantat sa ma alatur unei echipe cu rezultate atat de bune pe plan national si european", a declarat Rolf Rosendaal, noul Director de Servicii Post-Vanzare Mercedes-Benz Romania.

Prin cele peste 30 de Centre Service, ce ofera o acoperire nationala retelei Mercedes-Benz Romania, clientii companiei pot beneficia de o gama variata de servicii de la mentenanta, verificari, asistenta rutiera 24/24h, mobilitate in caz de pana pana la garantie extinsa. Astfel, inca o data este subliniat faptul ca serviciile  post-vanzare reprezinta o componenta strategica a politicii de business Mercedes-Benz.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
5.3541 :: 22.2MB