No SSO cookie

Rolf Rosendaal este noul Director de Servicii Post-Vanzare

voteaza
(0/ 0)
Rolf Rosendaal este noul Director de Servicii Post-Vanzare
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz Romania anunta numirea unui nou Director de Servicii Post-Vanzare, in persoana domnului Rolf Rosendaal.

 
 

Conducerea Diviziei Post-Vanzare a companiei Mercedes-Benz Romania a fost preluata din luna iulie de catre domnul Rolf Rosendaal de la domnul Philipp Hagenburger, care continua alaturi de concernul Daimler AG, in noua sa functie de CEO Mercedes-Benz Egipt.

Serviciile After-Sales (post-vanzare) vor fi coordonate din iulie 2012 de catre domnul Rolf Rosendaal, care va detine functia de Director de Servicii Post-Vanzare. Totodata, acesta va deveni membru al echipei de management Mercedes-Benz Romania, jucand un rol major la nivelul deciziilor din companie.
Printre cele mai importante atributii ale Directorului de Servicii Post-Vanzare mentionam - gestionarea retelei de service-uri, coordonarea departamentelor After-Sales: Piese de schimb – logistica, marketing si vanzari; Service – suport tehnic, garantii, Service24h si mobilitate;  scolarizare – programe de training tehnic si de vanzari pentru intreaga retea, prin centrul de scolarizare de la Chitila.

"Pentru Mercedes-Benz, serviciile post-vanzare reprezinta o componenta esentiala a activitatii, intrucat dorim sa oferim clientilor nostri cea mai buna experienta pe toata durata relatiei lor cu autovehiculul. De aceea, Rolf Rosendaal reprezinta un castig foarte important pentru echipa noastra, remarcandu-se prin profesionalism si o experienta bogata", a declarat Dl. Michael Grewe, CEO si presedinte Mercedes-Benz Romania.

Rolf Rosendaal si-a inceput cariera intr-o filiala din Germania a organizatiei si a coordonat proiecte Mercedes-Benz in America de Nord, Orientul Mijlociu, Africa si Europa de Est. Experienta sa internationala a fost completata ulterior prin misiunea din Liban, unde a avut functia de Parts Manager (Director Divizie Piese de Schimb).

"Venirea in Romania reprezinta o provocare foarte mare,  pe care am acceptat-o cu entuziasm si o dorinta extraordinara de a mentine si ridica standardele impuse de companie in privinta serviciilor post-vanzare, aflate deja la un nivel foarte inalt. Mercedes-Benz este un reper de calitate si servicii premium pe piata romaneasca si sunt incantat sa ma alatur unei echipe cu rezultate atat de bune pe plan national si european", a declarat Rolf Rosendaal, noul Director de Servicii Post-Vanzare Mercedes-Benz Romania.

Prin cele peste 30 de Centre Service, ce ofera o acoperire nationala retelei Mercedes-Benz Romania, clientii companiei pot beneficia de o gama variata de servicii de la mentenanta, verificari, asistenta rutiera 24/24h, mobilitate in caz de pana pana la garantie extinsa. Astfel, inca o data este subliniat faptul ca serviciile  post-vanzare reprezinta o componenta strategica a politicii de business Mercedes-Benz.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9863 :: 17.87MB