No SSO cookie

Renault vrea sa lanseze in India un model low-cost

voteaza
(0/ 0)
Renault vrea sa lanseze in India un model low-cost
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault vrea sa lanseze pana in 2012 pe piata indiana o masina la pret redus si cu un consum scazut de carburant, in parteneriat cu grupul indian Bajaj, a anuntat Carlos Ghosn.

 
 
Designul, conceptia si productia vor fi executate de Bajaj, cu sustinerea Renault-Nissan, in timp ce comercializarea si distributia vor fi gestionate de Renault, cu sprijinul grupului indian, a precizat Ghosn, intr-un comunicat.

"Intentionam sa lansam pe piata indiana acest produs foarte competitiv si care consuma putin carburant in 2012. Exista cerere pentru acest tip de produs cu grad mare de inovare, nu numai pentru piata indiana, ci si pe alte piete emergente, unde devine esential sa propui mijloace de transport individuale la preturi accesibile", a precizat Ghosn.

Masina, care va concura in India cu cel mai ieftin automobil de pe aceasta piata, Tata nano, pusa in vanzare din 2009, va trebui sa aiba logo-ul Renault. Nu a fost facut niciun comentariu asupra pretului cu care autoturismul va fi pus in vanzare, dar mai demult Renault indicase ca pretul ar putea fi de circa 3.000 dolari, peste nivelul de 2.000 dolari cu care se vinde Nano.

Renault si Bajaj au mai anuntat si in 2008 un parteneriat pentru construirea unui autoturism cu pret moderat, insa presa a speculat atunci ca au existat dezacorduri intre cele doua parti. "Suntem in prezent complet de acord", a spus jurnalistilor seful Renault, in cadrul unei vizite la New Delphi.

India care are un miliard de locuitori ofera o piata foarte atractiva pentru marii constructori auto, care au fost afectati grav de criza economica. in pofida boom-ului economic din ultimii ani, piata auto indiana este inca foarte scazuta, cu 7-8 masini la mia de locuitori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2371 :: 18.68MB