No SSO cookie

Renault vizeaza o cota de 12% din piata europeana

voteaza
(0/ 0)
Renault vizeaza o cota de 12% din piata europeana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto francez Renault se aşteaptă, ca în termen mediu, să îşi majoreze cota de participare în piaţa europeană până la 12%, a declarat preşedintele grupului, Louis Schweitzer.

 
 
[poza1s]În cifre absolute, Renault mizează să atingă vânzări de 4 milioane de maşini, în anul 2010, faţă de 2,4 milioane în prezent În ce priveşte rezultatele din acest an, oficialul citat este de asemenea optimist, el indicând o creştere şi asupra cifrei de afaceri şi asupra profiturilor obţinute din vânzări. "În acest moment, Renault are o cotă de piaţă de peste 11% la nivel european, însă în Germania, unde se înregistrează cele mai bune vânzări, deţineam, anul trecut, numai 6,6%. În termen mediu, vom depăşi limita de 12% din piaţă, în Europa" a precizat Louis Schweitzer. Conducătorul Renault mizează pe o evoluţie în progres la nivelul întregii pieţe auto pe continent, estimată să se îmbunătăţească cu un procent în acest an. Acest fapt va avea un efect direct asupra situaţiei financiare a companiei, oficialul estimând o urcare a cifrei de afaceri şi a profiturilor în 2004. Louis Schweitzer a confirmat faptul că obiectivul de creştere al profitului este de 4,5% pentru anul în curs. Cu toate acestea, Renault anunţat rezultate în recul pentru luna februarie, iar anul trecut profitul operaţional al companiei a fost în scădere cu 5,5% la 1,4 miliarde euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1589 :: 18.66MB