No SSO cookie

Renault va lansa in 2011 noul propulsor 1.6 dCi de 130 CP

voteaza
(0/ 0)
Renault va lansa in 2011 noul propulsor 1.6 dCi de 130 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a declarat ca in 2011 va lansa noul propulsor 1.6 dCi de 130 CP.

 
 
Curentul de downsizing (reducerea capacitatii motorului) s-a instaurat in toate companiile auto. Producatorii auto recurg la micsorarea capacitatii motorului pentru a reusi sa obtina un consum si emisii de CO2 mai mici. Acest lucru insa nu se face in detrimentul puterii, care creste.

Renault este un nou adept al conceptului de downsizing, francezii promit ca incepand cu 2011 vor lansa un nou propulsor diesel de 1.6 litri, care va dezvolta 130 CP. Noul propulsor va inlocui actualul diesel de 1.9 litri dCi.


Datorita implementarii noului propulsor, consumul si emisiile de CO2 vor scadea cu 20% fata de propulsorul 1.9 dCi. Noul propulsor va fi folosit pe modelele Megane, Laguna si Scenic.

Renault a declarat ca datorita noului propulsor diesel, modelul Megane va inregistra un consum de 4.1 litri/100 km, iar modelele Laguna si Scenic un consum de 4.8 litri/100 km.  Noul diesel va inlocui de asemenea cel de 2.0 dCi de 130 CP de pe actualul Scenic.

Noul propulsor de 1.6 litri dCi corespunde normele Euro 6.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2071 :: 22.19MB