No SSO cookie

Renault si Nissan analizeaza posibilitatea crearii unui autovehicul de 3.000 de dolari

voteaza
(0/ 0)
Renault si Nissan analizeaza posibilitatea crearii unui autovehicul de 3.000 de dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault si Nissan continua sa studieze cu atentie posibilitatea fabricarii unui autovehicul la pretul de 3.000 de dolari, a declarat, in pregatirea Salonului auto de la Frankfurt, presedintele Renault, Carlos Ghosn.

 
 
"Un constructor de automobile trebuie sa fie prezent pe pietele in crestere nu doar cu un centru de productie ci si cu un produs", a adaugat Ghosn. Autovehiculul de 3.000 de dolari ar fi un raspuns la cel de 2.500 de dolari pe care indienii de la Tata Motors intentioneaza sa-l lanseze anul viitor. 'Avem un studiu cu Nissan si cu un partener indian. Este prea devreme sa spunem daca acest lucru este posibil sau daca va fi doar pentru piata indiana sau pentru lumea intreaga. Anul viitor vom sti mai multe', a declarat presedintele Renault.

Renault este in continuare in discutii cu constructorul Lada, AvtoVaz, in vederea majorarii capacitatilor de productie din Rusia, una din cele sapte tari unde este asamblat modelul Logan. Odata cu succesul modelului Logan la pret redus, comercializat din septembrie 2004 prezentat la vremea respectiva drept autovehiculul de 5.000 de dolari, Renault a creat piata la pret redus asupra careia marii producatori auto precum Volkswagen sau Toyota si-au orientat accelerat proiectele.

Este vorba, de asemenea, de captarea cresterii in sectorul auto, care s-a deplasat de la tarile dezvoltate spre tarile emergente, mai ales China, India, Rusia, Indonezia, Brazilia si Orientul Mijlociu. "Daca studiem evolutia pietei auto mondiale intre anii 1999 si 2006, cresterea a fost de 20 la suta, cu 64 milioane de autovehicule vandute anul viitor. Daca punem impreuna Japonia, Europa si Statele Unite ale Americii, cresterea a fost nula. In toate celelalte tari, piata s-a dublat', a declarat Ghosn.

Renault a prezentat, luni, 10 noi modele de masini, reafirmandu-si obiectivele de vanzari si rentabilitate, inaintea deschiderii salonului auto de la Frankfurt. Printre cele zece modele care au defilat in timpul conferintei de presa a presedintelui companiei, Carlos Ghosn, s-a aflat Sandero, un autovehicul construit pe aceeasi platforma cu cea a Logan, comercializat pentru prima data in Brazilia si Argentina. Modelului Sandero i s-au adaugat noul Kangoo, un concept compact, un Clio grand tour, un Logan "pick-up" precum si un Laguna coupé.

Dacia Logan Pick-Up va fi disponibil pe piata din Romania incepand din anul 2008, informeaza un comunicat al producatorului auto. Noul model a fost produs la uzina de la Mioveni si a fost conceput pentru a raspunde asteptarilor unei categorii largi de utilizatori, in special micii antreprenori si comercianti. Logan Pick-Up va fi echipat cu motoare pe benzina sau diesel de origine Renault si preia baza rulanta a modelului Logan MCV. "Obiectivele companiei constau intr-o marja operationala de trei la suta, in acest an, de 4,5 la suta in anul viitor si de sase la suta pentru anul 2009" a reconfirmat Ghosn. Acesta a mai reconfirmat si obiectivul de crestere a vanzarilor cu 800.000 de autovehicule intre anul 2005 si anul 2009.

Salonul International Auto de la Frankfurt (IAA) din 2007 este dedicat protectiei mediului si reducerii emisiilor de dioxid de carbon. IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) Frankfurt, aflat la editia cu numarul 62, va fi deschis oficial pentru presa marti si miercuri, urmand ca de joi sa se deschida pentru public pana pe 23 septembrie. Acesta va fi locul in care vor fi prezentate nu mai putin de 128 de premiere auto, inclusiv 88 de premiere mondiale, dintre care 46 apartin fabricantilor germani de masini. In total, 1.046 de expozanti din peste 40 de tari s-au inscris sa ia parte la IAA. Aria de expunere la acest salon depaseste 225.000 de metri patrati. Pretul unui bilet de intrare este de 42 euro pentru primele doua zile ale salonului, considerate zilele jucatorilor din industria auto, in timp ce pretul pentru celelalte zile este de 13 euro de persoana si 15 euro in week-end.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1601 :: 18.66MB