Ambele vor fi produse in editie limitata, si bineinteles ca nu vor fi disponibile si in Romania.
Diferentele dintre versiunile standard si cele RS sunt foarte usor de observat: vopsea galbena ca toate modelele sport de la Renault, jante din aliaj, autocolantele sportive F1 Team, geamuri fumurii si un nou spoiler fata si spate.
Sub capota Renault a plasat motoare de 1,6 litri ce functioneaza atat cu benzina cat si cu E85.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 24 October 2008 14:34
o sa imi iau 2 :-)
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!