No SSO cookie

Renault pregateste un Megane RS de 300 CP

voteaza
(0/ 0)
Renault pregateste un Megane RS de 300 CP
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Renault Megane RS a fost surprins in timpul testelor pe circuitul de la Nurburgring.

 
 
Se pare ca Renault lucreaza la dezvoltarea unui model Megane RS mai puternic. Modelul curent are cu 50 CP mai putin decat Ford Focus RS. Megane RS dispune de un motor turbo pe benzina de 2.0 litri, cu o putere de 250 CP, si este echipat cu tehnologii de ultima generatie, incluzand RS Dynamic Management (un sistem care permite trei moduri ESP) si RS Monitor (telemetrie integrata), pentru un pret de lansare de 22.600 euro, cu TVA inclus.

Noul Megane RS ar putea folosi un propulsor de 2.0 litri supraalimentat modificat sa dezvolte 300 CP. Puterea in plus ar fi mai mult decat suficienta pentru a concura cu noul Focus RS si noul Astra OPC.

In ceea ce priveste design-ul, acesta va fi putin optimizat pentru a oferi o aerodinamica si o racire imbunatatita. Partea frontala va primi o noua grila si bara, rolul acestora va fi de a facilita racirea motorului si a sistemului de franare. Noul Megane RS va fi unul dintre primele modele care nu va fi realizat de inginerul britanic Steve Marvin.

Renault ar putea lansa si un moAdel de performanta. Acesta va folosi geamuri din plastic si panouri din fibra de carbon pentru a reduce greutatea masinii. Noul RS va fi produs Spania pentru a optmiza costurile de productie.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2928 :: 22.19MB