No SSO cookie

Renault Megane RS N4 se prezinta

voteaza
(0/ 0)
Renault Megane RS N4 se prezinta
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault Sport Technologies va ofera Renault Megane RS, conceput pentru pilotii inscrisi in Grupa N4.

 
 
Incepand cu aceasta saptamana, Renault are oficial toate aprobarile pentru incadrarea in grupa N4 a modelului Megane RS. Astfel ca, desi este vorba de un kit, la fel ca restul gamei Rally, se poate spune ca s-a nascut oficial Noul Megane RS N4.


Reglementarile grupei N sunt foarte stricte, in ceea ce priveste modificarile fata de masina de serie, astfel ca Renault Megane RS N4 este mai apropiat de versiunea de serie, din care provine. Insa aici vorbim de un adevarat pedigree dezvoltat de Renault, din care putem aminti Supercinque, legendarul GT Turbo Clio RS, R11 Turbo, R19 16V, si Clio Williams.


Un prim exemplu este motorul, un 2.0 litri turbo, a carui putere maxima este majorata cu doar 20 CP fata de cel de serie, ajungand la un total de 270 CP, care insa sunt disponibili deja de la 4000 rpm. Si cuplul motor a avut parte de o crestere frumoasa, de la 340, la 470 NM, disponibili la 3000 rpm.
Unitatea de control a motorului a fost dezvoltata de Cosworth, si in completarea sa, motorul a mai primit o evacuare cu convertor catalitic si esapament sport.
Motorul este cuplat la o transmisie manuala cu cinci trepte, special proiectata pentru aceasta utilizare.


Renault Sport Technologies, care s-a ocupat de dezvoltarea produsului, a avut in minte o simbioza intre performanta si fiabilitate, care sa provina cat mai natural, evident avand in vedere permanent, pastrarea unui cost final cat mai scazut.


Suspensia masinii este construita in colaborare cu firma Ohlins, si este alcatuita din amortizoare hidraulice, reglabile in trei moduri. Aceasta da posiblitatea unei gama largi de setari, in functie de tipul si nivelul de aderenta, conditiile meteorologice si stilul de condus al fiecarui pilot, in parte.


Franele de pe Megane RS N4 folosesc discuri de 355 mm pentru rotile fata, pe care actioneaza etrieri Brembo cu patru pistoane. Pentru spate, discurile de frana sunt canelate si imperecheate cu etrieri cu doua pistoane. Evident, conform regulamentelor, masina nu are ABS. Sistemul de franare ii permite pilotului sa distribuie forta franarii, in functie de necesitate, intre cele doua punti ale masinii. In plus, Megane RS N4 are frana de mana hidraulica.


Sasiul masinii a fost intarit, iar in interior a fost montat obligatoriul roll-cage, sudat in conformitate cu reglementarile FIA. Au fost montate stingatoare de flacari autmate, si centuri de siguranta cu prindere in 6 puncte, Sabelt, iar panoul de bord a fost simplificat. Aici a aparut in plus un ecran LCD care afiseaza toate informatiile despre functionarea motorului, inclusiv un optimizator pentru a-l ajuta pe pilot sa schimbe vitezele intr-un mod cat mai eficient.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1564 :: 17.79MB