No SSO cookie

Renault lanseaza transmisia cu dublu ambreiaj pe noul Megane CC

voteaza
(0/ 0)
Renault lanseaza transmisia cu dublu ambreiaj pe noul Megane CC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault va lansa la Salonul Auto de la Geneva noul Megane CC, pe care va debuta si transmisia cu dublu ambreiaj.

 
 

Renault va lansa prima sa transmisie cu dublu ambreiaj, la Salonul Auto de la Geneva. Marca franceza a denumit noua tehnologie Efficient Dual Clutch si a colaborat cu specialistii de la Getrag la dezvoltarea acesteia.


Debutul noii transmisii cu dublu ambreiaj la Renault va fi consemnat pe motorizarea 1.5 dCi cu 105 cai putere, pe noul model Megane CC. Insa, tehnologia EDC de la Renault nu va fi o enigma pentru alte modele si versiuni de motorizare a marcii franceze. Imediat dupa prezentarea de la Geneva, noua tehnologie va fi disponibila pe Megane CC si intr-un timp relativ scurt va putea fi utilizata si pe alte modele.


Transmisia cu dublu ambreiaj se anunta a fi una eficienta mai ales din punct de vedere al consumului si a raspunsului pe care il ofera cutia la schimbul vitezelor. In ceea ce priveste noua generatie a modelului Megane CC, acesta va prelua, cel mai probabil, partea frontala a versiunii coupe, urmand sa ajusteze un acoperis metalic retractabil.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2441 :: 17.87MB