Renault va lansa prima sa transmisie cu dublu ambreiaj, la Salonul Auto de la Geneva. Marca franceza a denumit noua tehnologie Efficient Dual Clutch si a colaborat cu specialistii de la Getrag la dezvoltarea acesteia.
Debutul noii transmisii cu dublu ambreiaj la Renault va fi consemnat pe motorizarea 1.5 dCi cu 105 cai putere, pe noul model Megane CC. Insa, tehnologia EDC de la Renault nu va fi o enigma pentru alte modele si versiuni de motorizare a marcii franceze. Imediat dupa prezentarea de la Geneva, noua tehnologie va fi disponibila pe Megane CC si intr-un timp relativ scurt va putea fi utilizata si pe alte modele.
Transmisia cu dublu ambreiaj se anunta a fi una eficienta mai ales din punct de vedere al consumului si a raspunsului pe care il ofera cutia la schimbul vitezelor. In ceea ce priveste noua generatie a modelului Megane CC, acesta va prelua, cel mai probabil, partea frontala a versiunii coupe, urmand sa ajusteze un acoperis metalic retractabil.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!