No SSO cookie

Renault Koleos - Era Mini-SUV-urilor...

voteaza
(0/ 0)
Renault Koleos - Era Mini-SUV-urilor...
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ceata din jurul ultimei aventuri Renault in breasla 4x4 s-a risipit! Rezultatul este o surpriza pe atat de placuta pe cat este neasteptata...

 
 
Noul membru al familiei Renault, Mini-SUV-ul Koleos reprezinta un pas temerar pentru compania franceza. Astfel, masina, care e "programata" pentru lansare incepand din luna iulie a acestui an va intra intr-o bransa a lumii auto unde va fi nevoita sa concureze cu deja stabilitii "veterani" precum Toyota RAV4, dar si impotriva concurentilor nou-veniti precum Volks­wagen Tiguan, Ford Kuga etc. Astfel pentru a putea rezista acestei concurente acerbe, modelul a fost bazat pe echilibrul si desavarsirea in ambele planuri, anume, atat aspectul cat si performantele. Prin urmare, din punct de vedere estetic, observam ca modelul se indeparteaza de imaginea clasica a unui SUV, capatand o alura de masina de familie mai degraba, teorie fortificata atat de dimensiunile reduse cat si de zveltele linii care alcatuiesc "schita" masinii, nelipsind de asemenea si elemente caracteristice marcii, precum logo-ul rombic al companiei, cat si farurile specifice verisorului mai mic, Clio. In ceea ce priveste dotarile modelului, o privire aruncata in interior ne releveaza un bord impartati in doua segmente cu afisaj digital, un sistem de accesare de la distanta cat si aer conditionat, toate acestea fiind incluse in pachetul de baza. Trecand mai departe la performantele autovehiculului precizam ca desi clientul dispune de o gama larga de motoare de unde sa aleaga, pornind de la cele doua variante turbodiesel la 2.0 litri cu 146 sau 168 CP si pana la varianta de 2.5 litri pe petrol ce dispune de 167 de CP, toate modelele vor fi dotate cu aceeasi cutie de viteza manuala in 6 trepte. Tot la capitolul performante nu trebuiesc uitate caracteristicile utile ale masinii, dintre care cea mai importanta este capacitatea plierii sau chiar inlaturarii cu usurinta a scaunelor, conferind un volum utilizabil de 450 litri si respectiv 1380 litri, o cifra de-a dreptul impresionanta. Nu in ultimul rand, in ceea ce priveste pretul, desi nu s-au lansat cifre oficiale, zvonurile ar plasa cifra de incepere in jurul sumei de 19.000 de euro. In final, speranta companiei este ca, oferind aceasta imbinare intre frumos, util, performant, sansele noului-venit de a-si asigura un loc al sau in bransa sa creasca, iar dupa toate cele vazute suntem siguri ca acesta va fi adevarul!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.3664 :: 17.87MB