No SSO cookie

Renault isi propune sa vanda doua milioane de autovehicule in Europa, in 2009, atu-ul fiind Logan si noile autovehicule de pe platforma Logan

voteaza
(0/ 0)
Renault isi propune sa vanda doua milioane de autovehicule in Europa, in 2009, atu-ul fiind Logan si noile autovehicule de pe platforma Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul auto Renault isi propune sa vanda doua milioane de autovehicule in Europa, in anul 2009, daca se va crea cadrul unei competitivitati rezonabile, a declarat directorul general adjunct al grupului, Patrick Pelata, subliniind ca trebuie profitat de atu-ul Logan si noile autovehicule de pe platforma Logan.

 
 
Ne propunem sa revenim la nivelele de vanzari avute in 1999 si 2001. Comparativ cu anul 2005, asta ar insemna o crestere cuprinsa intre 200.000 si 250.000 de unitati, a precizat Pelata, care este in acelasi timp si director de plan, productie si programe al Renault.

Pentru a ajunge la acest obiectiv, compania prevede o reinnoire a gamei de autovehicule, sosirea modelului Logan al filialei Dacia precum si modele care nu au existat in acea perioada.

In privinta comercializarii in Europa de la mijlocul lunii octombrie a noii Laguna, Pelata a declarat ca "trebuie privite atent reactiile pietei", fara a anunta obiectivul legat de volumul vanzarilor.

Contractul Renault 2009 prevede o crestere cu 800.000 a autovehiculelor, in 2009 fata de anul 2005, proiect care urmeaza a fi sustinut de o foarte puternica dezvoltare pe plan international.

In ultimii sase ani, pietele mature precum Europa de Vest, America de Nord si Japonia au inregistrat o reducere a vanzarilor cu un milion de unitati in timp ce in restul lumii, vanzarile Renault au crescut cu 10 milioane de unitati.

Ritmul de asamblare are o crestere prea lenta, sub estimari, in cazul productiei Loganului din Iran, a declarat Pelata. In timp ce au existat 89.000 de comenzi intr-o singura saptamana de comercializare, livrarile s-au ridicat la doar cateva mii. Ritmul de asamblare va fi crescut de peste zece ori pe viitor, in Iran. Problemele au fost legate de absenta materiilor prime pentru furnizori si de lichiditati pentru intreprinderile din zona.

China face de asemenea parte din proiectele grupului. Singura intrebare este legata de data.

In Japonia, grupul auto francez vinde 3.000 de unitati anual, insa aceste vanzari acopera doar acele modele pentru elite, pentru ca nivelul yenului nu permite vanzarea modelelor ieftine.

Pelata a reafirmat obiectivul grupului de dezvoltare a modelelor de peste 27.000 de euro, pentru care se vrea o dublare a vanzarilor intre anii 2005 si 2010, pentru a trece de la 100.000 de autovehicule vandute la 200.000.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2039 :: 22.18MB