No SSO cookie

Renault estimeaza vanzarea a 5.000 de Logan in 2006 in Italia

voteaza
(0/ 0)
Renault estimeaza vanzarea a 5.000 de Logan in 2006 in  Italia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault intentioneaza sa vanda, anul viitor, in Italia, cel putin 5.000 de autoturisme Logan, previziunea tinand cont de popularitatea scazuta a masinilor in trei volume pe aceasta piata.

 
 
Berlinele sunt dificil de vandut in Italia. Din cei 144 de concesionari Renault care activeaza pe aceasta piata au fost selectati 76 care vor vinde modelul Logan prin 121 de showroom-uri si vor asigura asistenta tehnica prin intermediul a 200 de puncte service. Lansarea comerciala va avea loc la 1 ianuarie 2006, insa dealerii au inceput deja sa preia comenzi, a declarat, joi, responsabilul pentru proiectul Logan in Italia, Roberto Romanini. Potrivit lui Romanini, Renault incearca sa identifice publicul tinta pentru acest model in vederea derularii unei campanii promotionale incepand cu luna ianuarie. Preturile vor fi aceleasi cu cele practicate in celelalte tari occidentale in care Logan a fost deja lansat. Pentru versiunea Ambiance cu motor pe benzina de 1,4 litri, pretul este de 7.950 de euro si ajunge la 10.750 de euro pentru versiunea Laureate cu motor diesel. Cea mai mare parte a clientilor va fi reprezentata, ca si in Franta, de familisti cu varste cuprinse intre 35 si 50 de ani, existand insa si un segment de clienti "non conformisti".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3427 :: 17.84MB