Noua Laguna face obiectul angajamentului din
planul Renault Contract 2009 si vizeaza clasarea in top 3 al
segmentului din care face parte in ceea ce priveste calitatea
produsului si a serviciilor post-vanzare.
Noul model va fi prezentat publicului la salonul auto de la Frankfurt,
in septembrie 2007, si va concura cu modele precum Volkswagen Passat,
Ford Mondeo sau Opel Vectra.
In Romania, noua generatie Renault Laguna va fi lansata in prima parte
a anului 2008, a declarat, pentru Rompres, Dumitra Rasnoveanu,
responsabil de comunicare al companiei Renault Nissan Romania.
Noua Laguna beneficiaza de toata experienta acumulata de Renault in domeniul
sigurantei, mai ales in ceea ce priveste protectia la impact lateral. A
fost introdusa o noua generatie de airbag lateral dublu (torace si
pelvis), in completarea unui dispozitiv bazat pe doi senzori localizati
in usa fata si in montantul central.
Modelul este disponibil cu o gama larga de motoare si cutii de viteze,
toate cuplate cu cutii cu sase trepte, clasificate ca fiind cele mai
bune din segment pentru confortul exceptional la condus si consumul
redus de combustibil.
Gama pe benzina va fi introdusa gradat pe piata, incepand cu dinamicul
si silentiosul motor de 2.0 l /16 V/ 145 CP. Motorul turbo de 2.0 l 16
V 170 CP, cuplat la cutia cu sase trepte proactiva, completeaza gama
motoarelor pe benzina. Gama diesel se bazeaza pe motoarele 1,5 dCi 110
CP, 2.0 dCi (130, 150 si 175 CP).
Ca parte a Contractului Renault 2009, noua Laguna isi va aduce o
contributie importanta la initiativa de protectie a mediului, Renault
Eco2, cu motoare care indeplinesc deja normele Euro5.
Conform statisticilor APIA, in clasamentul pe marci (autoturisme plus vehicule comerciale), Renault ocupa locul doi pe piata auto romaneasca, dupa liderul detasat Dacia, marca franceaza avand pe primele patru luni
din 2007 o cota de piata de 8,4 la suta (8.190 unitati comercializate).
La autoturisme, Renault se situeaza pe primul loc in randul marcilor
din import, cu 7.520 autoturisme vandute, in special datorita
succesului modelelor Clio si Megane.
Cele mai populare modele de autoturisme din import in 2007 sunt Renault
Clio (4.238 unitati vandute) si Renault Megane (2.964 unitati).
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!