No SSO cookie

Renault a cerut statului roman un ajutor de 170 milioane euro

voteaza
(0/ 0)
Renault a cerut statului roman un ajutor de 170 milioane euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Renault a solicitat statului roman un imprumut financiar pentru sustinerea centrului tehnologic de la Titu si a furnizorilor Dacia si Nissan.

 
 

Grupul Renault a facut o slicitare statului roman prin care cer ajutoare financiare de 70 de milioane de euro, pentru centrul tehnic de la Titu si pentru furnizorii Dacia si Nissan.

 

In plus, Renault cere o garantie de 100 de milioane de euro pentru un imprumut de la Banca Europeana de Investitii (BEI).  Anuntul acestei decizii luate la nivelul grupului francez a fost facut de  Francois Fourmont, directorul general Dacia, in cadrul conferintei Mediafax Talks about Auto Industry. 

 

Imprumutul solicitat de Renault este impartit pe trei planuri de investitii. In primul rand, francezii solicita 28 de milioane de euro pentru centrul RTR din Titu, banii urmand sa fie investiti in 2009, 2010 si 2011. mai mult, Renault solicita subventii pentru furnizorii Dacia si Nissan din Romania, valoarea acestui proiect ridicandu-se la 40 de milioane de euro.

 

Oficialul francez Francois Fourmont a mai declarat ca Renault a investit in Romania peste 1.5 miliarde de euro, in timp ce totalul subventiilor primite de la stat, sub diverse forme, nu a depasit 75 de milioane de euro. Ramane de vazut daca statul roman va raspunde pozitiv cererii Renault. 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2617 :: 17.86MB