No SSO cookie

Red Bull X1: 1500 CP; 400 km/h

voteaza
(0/ 0)
Red Bull X1: 1500 CP; 400 km/h
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sony a facut publice detaliile prototipului masinii de competitii Red Bull X1, construite cu ajutorul celor mai avansate tehnologii reale. Prototipul X1 constituie raspunsul la visul "cum ar fi daca” intr-o lume in care design-ul masinilor de curse nu este influentat de regulamente.

 
 
 Realizat prin colaborarea dintre Polyphony Digital si faimosul constructor de automobile de curse Red Bull Racing, alaturi de designer-ul auto Adrian Newey, prototipul ofera o performanta ireala. Avand in vedere performantele lui Sebastian Vettel intr-un tur de proba pe circuitul de la Suzuka, experienta de pilotaj in Gran Turismo pe PlayStationeste imbatabila.Cu un design remarcabil, prototipul Red Bull X1 a fost supus mai multor etape de creatie. Punctul de plecare a fost un model cu un singur loc, cu garda la sol joasa, bolta din sticla si roti acoperite, propulsat de un motor turbo twin cu injectie directa. Rezultatul este remarcabil: 1.483 de cai putere si 15.000 de rotatii/minut, o viteza maxima de 400 de km/ora si o forta centripeta de 6G. 


Sub indrumarea designer-ului Newey si a pasiunii depuse, conceptul a avansat de la stadiul de idee, la realitate virtuala, ceea ce reprezinta un pas important. Pentru acest model a fost propusa tehnologia “Masinii cu aspiratie (Fan Car)”, intalnita in competitiile de Formula 1 in anii ‘70, pana in momentul in care a fost interzisa. Tehnologia integreaza in constructia masinii o fanta care absoarbe aerul de sub masina, minimizand presiunea, pentru mai multa aderenta. Constructia regandita a automobilului demonstreaza valoarea acesteia pe circuit, unde curbele, care in mod normal sunt abordate cu viteze mici, pot fi abordate acum la viteze mult mai mari. Noile cifre dezvaluie o forta centripeta maxima care depaseste 8G, impingand limitele oricarui organism uman si viteze ce depasesc 450 de kilometri/ora. Rezultatul final se datoreaza combinatiei dintre forma aerodinamica, bolta de sticla, rotile acoperite, aderenta si stabilitatea crescute, multumita aripilor fata si aripilor spate, precum si fantelor inferioare, fantelor laterale si difuzorului spate. Adevaratele emotii au venit odata cu testul de anduranta. Pilotul Sebastian Vettel a doborat cu 20 de secunde recordul inregistrat de pista Circuitului de la Suzuka, la prima tura.

Adrian Newey, Chief Technical Officer la Red Bull Racing, declara: ”Rezultatele sunt impresionante: prototipul X1 reprezinta esenta evolutiei, oferind combinatia ideala intre cele mai avansate tehnologii si design-ul care sa le integreze. Acesta ar fi viitorul competitiilor, daca nu ar exista regulamente; dar iata ca viitorul este posibil astazi. Asa cum Sebastian a demonstrat, noul prototip reprezinta echilibrul perfect intre putere devastatoare si control. Astazi, gratie PlayStation si Gran Turismo, putem testa viitorul.
 
Gran Turismo 5 contine peste 1.000 de competitii recreate, in care participa cele mai puternice automobile din circuitele NASCAR si WRC. Prototipul Red Bull X1 este cea mai puternica masina din competitie si cea mai rapida care pleaca din grila de start. Publicul larg va avea oportunitatea de a conduce prototipul Red Bull X1 in Gran Turismo 5, incepand cu finalul acestui an, cand jocul va fi disponibil in magazine.

 

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3578 :: 17.93MB