No SSO cookie

Record de participare pentru Muscel Racing Contest

voteaza
(0/ 0)
Record de participare pentru Muscel Racing Contest
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lista finala de inscrieri pentru prima etapa a Muscel Racing Contest numara 58 de concurenti. Afluenta cea mai mare de piloti se inregistreaza la Grupele H (23) si N (16). Competitia echipelor are la start 5 team-uri, cel mai mare numar din 2005 incoace. Etapa I se va disputa sub titulatura "IN MEMORIAM VLAD IOSIPESCU"

 
 
Muscel Racing Contest, runda care deschide "balul" in Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011, este gata de start. Lista finala de inscrieri pentru prima etapa cuprinde 58 de nume, ceea ce reprezinta un nou record pentru aceasta competitie. Cei mai multi competitori sunt la Grupa H- 23 si la Grupa N- 16. La A sunt 9, la D avem doua monoposturi, iar pentru victoria la Grupa I se vor bate 8 piloti. In fine, trebuie precizat si faptul ca 9 dintre cei 58 de participanti sunt juniori, iar in disputa echipelor sunt angrenate 5 team-uri. Cifra din urma merita semnalata, pentru ca este vorba de un record pentru perioada scursa din 2005 incoace si are la origine decizia FRAS de a micsora taxa de inscriere pentru echipe, fapt care, iata, a dus la dinamizarea intrecerii.



Firesc, de pe lista de start nu puteau lipsi laureatii stagiunii trecute. Lucien Hora, campionul absolut in CNVCD 2010, cu a sa Lola, Paul Andronic, Christian Nistoran sau Gunther Graef, cu precizarea ca ultimul, cel mai bun pilot al Grupei A in 2010, se va afla de aceasta data la comenzile unui Porsche 911 de Grupa I. O grupa din componenta careia, evident, nu va lipsi Horia Popescu, ocupantul primei pozitii in 2010.


Altfel, Andrei Dumitrescu revine cu monopostul Tatuus, preparat de Champion Racing, Nemeth Sandor aduce bolidul Porsche 911 GT2, in timp ce Victor Baldescu va pilota, asa cum ne-a obisnuit, o "bomba" pe roti. Este vorba de un Gabat Ford Escort Cosworth, castigatoare a campionatului austriac in 2009 (cu Hanspeter Laber) si care are la activ numeroase participari in europeanul de coasta.


Lucian Boroianu, vicecampionul grupei A, a achizitionat un Mitsubishi Lancer Evo X, care urmeaza sa fie preparat dupa specificatiile grupei A, insa, cum masina nu este pregatita pentru prima etapa a sezonului, Lucian se va alinia la start cu un Lancer Evo VIII negru, pregatit de Marius Runcan. La start este prezent si Edwin Keleti, campionul Grupei A in intrecerea interna
de raliuri in ultimele doua sezoane, cu Mitsubishi Lancer Evo X, masina cu care a inceput CNRD 2011, Muscel Racing Contest urmand sa reprezinte un antrenament perfect pentru Raliul Tg.Mures, competitie care este programata o saptamana mai tarziu.


Lista il are in componenta si pe campionul din 2009, Daniel Onoriu. Acesta a reconstruit complet Mitsubishi-ul Evo 5 cu care s-a impus acum doi ani si se va baza, ca si atunci, pe Gabi Tiura in ceea ce priveste asistenta tehnica.


Intrecerea se va desfasura tot pe DN 73, insa se va concura dinspre Dragoslavele spre Campulung, startul fiind la Km 67,050, iar finisul la Km 61,900. Traseul insumeaza 5,150 km, panta medie este de 6,9%, iar cea maxima de 8,4%, iar diferenta de nivel este de 150 de metri. Reamintim, cu acordul Primariei Municipiului Campulung, adunarea generala a membrilor Hatters Motorsport a decis ca etapa I (29 aprilie 2011) a CNVC Dunlop 2011 sa se desfasoare " IN MEMORIAM VLAD IOSIPESCU". Etapa a II-a (1 mai 2011) va reveni la titulatura obisnuita, "VIZITATI CAMPULUNG MUSCEL".


Fanii vor avea parte mai intai de spectacolul recunoasterilor, incepand cu ora 8:30. Mansele de antrenamente cronometrate vor avea drept ore de start 9:45, respective 11:00, in timp ce urcarile pentru clasamentul competitiei se vor derula in intervalele orare 12:30-13:45, respective 14:00-15:15. Verificarile tehnice finale se vor efectua la ora 15:45, in timp ce, potrivit Regulamentului Particular, la 16:30 se vor afisa rezultatele provizorii, iar la ora 17:00 cele definitive.


Muscel Racing Contest deschide Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop 2011 desfasurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv (FRAS). Competitia este este organizata de Hatters Motorsport cu sustinerea Primariei Municipiului Campulung Muscel si cu sprijinul Honda, prin Valahia Investment, Ramycom, Pelind Family, Kaffa, Pasteur Caroseria, 2actives, Racing Nick, Michelin si Negru Voda Lions Club.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2582 :: 22.12MB