No SSO cookie

Recall de peste 130.000 unitati la Mercedes-Benz

voteaza
(0/ 0)
Recall de peste 130.000 unitati la Mercedes-Benz
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mercedes-Benz efectueaza un recall masiv, de 136.751 unitati M-Klasse si M-Klasse AMG.

 
 
La Mercedes totul este pe cai mari, pe bani multi, deci si cand este vorba de un recall, iata ca tot la cifre mari se ajunge, desi nimeni nu s-ar astepta de la o firma legendara precum aceasta sa aiba asemenea probleme.


Compania Mercedes-Benz este obligata sa recheme in service 136.751 de unitati M-Klasse fabricate in perioada 2000-2002 si M-Klasse AMG fabricate in perioada 2000-2004, datorita unei defectiuni la tempomat (cruise control), care este posibil sa nu se mai dezactiveze, conform unui comunicat al National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).


Cei de la Mercedes-Benz sustin ca recall-ul este urmarea unui numar mare, insa neprecizat, de reclamatii venite din partea clientilor, care sustin ca pentru a dezactiva functia cruise control a fost necesara folosirea excesiva a fortei la apasarea pedalei de frana.
Unul dintre proprietari, care conduce un ML 500 a completat reclamatia cu faptul ca s-a deplasat la o reprezentanta Mercedes-Benz in urma faptului ca la o viteza de 70 mph (112,65 km/h), cruise control-ul a refuzat sa se dezactiveze in urma apasarii pedalei de frana, in ciuda faptului ca din cauza conditiilor de trafic, soferul era obligat sa reduca viteza. Mai mult, vehiculul a continuat sa accelereze, actiune care era aproape sa se soldeze cu o coliziune. Functia cruise control a putut fi dezactivata doar in urma schmbarii pozitiei levierului schimbatorului de viteze in punctul neutru.
La reprezentanta Mercedes-Benz, mecanicii au inlocuit contactul pentru lampile de frana si au recomandat schimbarea senzorului de presiune al franelor si senzorul de asistenta la franare, care l-ar fi costat pe respectivul, 1000 $.


NHTSA a explicat ca pentru a dezactiva functia cruise control la acest tip de autovehicule, exista mai multe posibilitati. Printre ele se numara apasarea pedalei de frana, folosirea butoanelor pentru setarea cruise control-ului, sau franarea atuvehiculului intr-o masura suficienta pentru a asigura decelerarea clara a acestuia.


Mercedes a adaugat ca in anumite circumstante folosirea pedalei de frana poate sa nu dezactiveze automat functia cruise control, sau cel putin nu in modul la care s-ar astepta suferii, insa celelalte modalitati de dezactivare, explicate mai sus, raman valabile si functionale.


In urma actiunii de recall, Mercedes-Benz va inlocui contactul lampilor de frana, pentru a remedia potentiala necesitate de folosire excesiva a fortei de apsare a pedalei de frana, cu scopul de a dezactiva functia cruise control. Recall-ul este asteptat sa inceapa in luna septembrie, iar daca sunteti posesorul unui model cuprins in descriere de mai sus, trebuie sa stiti ca recall-ul nu este inca operativ, deci ar fi posibil sa fiti nevoiti sa achitati din buzunarul propriu reparatia. Si cum actiunea se petrece sub umbrela protectoare a NHTSA, care dupa cum stiti este (inca) numai in SUA, este posibil ca posesorii de Mercedes-Benz M-Klasse din Romania sa fie considerati suficient de avuti incat sa-si plateasca singuri reparatia.


Cristian Szilvassy

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Parca numai FIAT se strica, nu ??!!! Astea nemtzesti cu pretentii cica nu.....

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3131 :: 17.87MB