Pastrand traditia, producatorul italian de cauciucuri, Marangoni, a ales editia din acest an a Salonului auto de la Bologna pentru a ne prezenta Range Rover Evoque HFI-R.
Primul lucru care atrage privirea cand te uiti la poze este culoarea rosie a cauciucurilor Marangoni.
Marangoni spune ca pneurile personalizate "M-Power EvoRed" sunt realizate din materiale speciale, cu continut ridicat de siliciu care cresc rezistenta la rulare si scad consumul de combustibil. Anvelopele 255/30R20 sunt montate pe jante din aliaj de la OZ Racing.
In plus, caroseria masinii a fost complet revopsita intr-o vopsea satinata speciala, numita Titanium Fluid Metal, in timp ce acoperisul, stalpii, manerele usilor si grila sunt finisate in negru lucios.
Alte modificari la exterior includ barele de protectie fata si spate redesenate, un aero kit din fibra de carbon care cuprinde un nou spoiler fata, praguri laterale, extensii de arc de roata si un difuzor spate. Acelasi material este, de asemenea, utilizat pe prizele de aer, manerul de pornire, partile de jos ale usilor si oglinzi.
Interiorul Evoque a fost, de asemenea, imbunatatit cu materiale de inalta calitate, cum ar fi piele Alcantara si fibra de carbon, panourile usilor si scaunele avand cusaturi rosii duble.
Sub capota, Marangoni a adaugat o serie de upgrade-uri mecanice, cel mai important fiind motorul Si4 de 2,0 litri turbo care a fost modificat sa functioneze pe benzina, gaz sau un amestec de hidrogen si gaz. Puterea masinii ajunge acum la 300 CP. Cele doua rezervoare pe care le are ofera o autonomie de aproximativ 1000 km.
Marangoni spune ca atunci cand se utilizeaza amestecul de hidrogen si gaze naturale, sistemul poate elimina complet emisiile de particule fine si reduce emisiile de CO2 cu acelasi procent in care se gaseste hidrogenul in amestec (maxim 30%).
In plus, vom gasi pe masina un kit de frana Tarox B360 cu 10 pistoane si discuri de compozit, cu rotoare de frana cu diametrul de 330x26.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de ovyy 10 December 2011 18:57
Si la anvelope trebuie sa scoti ceva nou, sa iesi in evidenta pe piata.
scris de ovyy 7 December 2011 16:42
Vine CRACIUNUL, mergem cu el la colindat.
scris de bogdan7817 4 December 2011 20:31
sau ar merge un albastru cu pneuri rosii ca tot se apropie meciul stelei
scris de bogdan7817 4 December 2011 20:25
ar trebui schimbat argintiul asta cu un negru si ar da mai bine
scris de carmenflorin 4 December 2011 18:16
Range Rover este o masina frumoasa , dar cu aceste cauciucuri va atrage cu siguranta privirile......
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!