No SSO cookie

Raliul Tg.Mures ramane unul cu ghinion pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre

voteaza
(0/ 0)
Raliul Tg.Mures ramane unul cu ghinion pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vali Porcisteanu: "Vom face o cursa de recuperare pentru ca orice punct este important".

 
 

Chiar inaintea startului pe prima sectiune cronometrata a competitiei, axul care face legatura intre planetara dreapta fata si diferential s-a rupt.

"Foarte ciudat, s-a intamplat in momentul in care incalzeam gumele. Ma gandesc ca a suferit la shakedown, pentru ca, in mod normal, era in perioada normala de functionare, lucru relevat si atunci cand am pregatit masina pentru cursa. Consecinta: am fost obligat sa merg cu diferentialul activ blocat. Tragea doar spatele si, din dorinta de a nu pierde foarte mult timp, m-am rasucit. Motorul s-a oprit, astfel s-a resetat diferentialul, si a durat extrem de mult pana am reusit sa ma intorc si pana am realizat ca acesta nu mai era blocat. Si, din pacate, am pierdut raliul pe prima proba", povesteste Vali.

Exista insa si o parte plina a paharului, reprezentata de faptul ca, spre deosebire de 2010, atunci cand ghinionul i-a oprit definitiv din cursa, acum le-a afectat timpul din Superspeciala "Serpentina", dar le permite sa spere ca vor termina in puncte. "Sunt aproape 52 de secunde pana la prima pozitie, un ecart imposibil de recuperate. Sarcina noastra este cu atat mai dificila cu cat avem doar 100 de kilometri de proba speciala, sectiunile cronometrate sunt de mare viteza si sunt foarte multe masini competitive si multi piloti cu un ritm extrem de rapid. Mergem insa mai departe. Vom face o cursa de recuperare si vom incerca sa terminam intrecerea pe o pozitie cat mai buna, pentru ca orice punct este important in ecuatia campionatului", a incheiat Porcisteanu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1810 :: 22.11MB