Chiar inaintea startului pe prima sectiune cronometrata a competitiei, axul care face legatura intre planetara dreapta fata si diferential s-a rupt.
"Foarte ciudat, s-a intamplat in momentul in care incalzeam gumele. Ma gandesc ca a suferit la shakedown, pentru ca, in mod normal, era in perioada normala de functionare, lucru relevat si atunci cand am pregatit masina pentru cursa. Consecinta: am fost obligat sa merg cu diferentialul activ blocat. Tragea doar spatele si, din dorinta de a nu pierde foarte mult timp, m-am rasucit. Motorul s-a oprit, astfel s-a resetat diferentialul, si a durat extrem de mult pana am reusit sa ma intorc si pana am realizat ca acesta nu mai era blocat. Si, din pacate, am pierdut raliul pe prima proba", povesteste Vali.
Exista insa si o parte plina a paharului, reprezentata de faptul ca, spre deosebire de 2010, atunci cand ghinionul i-a oprit definitiv din cursa, acum le-a afectat timpul din Superspeciala "Serpentina", dar le permite sa spere ca vor termina in puncte. "Sunt aproape 52 de secunde pana la prima pozitie, un ecart imposibil de recuperate. Sarcina noastra este cu atat mai dificila cu cat avem doar 100 de kilometri de proba speciala, sectiunile cronometrate sunt de mare viteza si sunt foarte multe masini competitive si multi piloti cu un ritm extrem de rapid. Mergem insa mai departe. Vom face o cursa de recuperare si vom incerca sa terminam intrecerea pe o pozitie cat mai buna, pentru ca orice punct este important in ecuatia campionatului", a incheiat Porcisteanu.
Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.
Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!