In plus, implicarea noastra pe scena Campionatului de Raliuri consta
totodata si in sustinerea a doi piloti care au avut rezultate
Raliul Sibiului Pirelli 2007 este etapa a 7-a din Campionatul de
Raliuri al Romaniei si este considerat ca fiind cel mai dur raliu din
campionat. “Pentru tehnologia
Pirelli, raliurile reprezinta un „laborator de dezvoltare” serios si
constant pentru proiectarea anvelopelor de strada - a celor destinate
utilizatorilor de pe soselele din intreaga lume. Pentru noi,
Campionatul de Raliuri al Romaniei reprezinta o provocare, dar si o
oportunitate, in a sustine dezvoltarea si promovarea acestei competitii
nationale”, a mai declarat Enrico Malerba.
Raliul Sibiului Pirelli are programate, anul
acesta, 10 probe speciale cu o lungime totala de 125,7 kilometri. Etapa
a 7-a din „Campionatul de Raliuri al Romaniei Dunlop” se desfasoara in
perioada 19 – 21 iulie si are in total 336,4 kilometri. Startul oficial
se va da joi seara, in cadrul unei festivitati speciale, in Piata Mare
a orasului Sibiu, Capitala Culturala Europeana 2007. „Organizarea,
sprijinul autoritatilor locale, probele – totul este foarte bine pus la
punct la Sibiu. Aceasta etapa nu inseamna doar maxim atac.
Este un raliu unde masinile se distrug usor. Trebuie sa gasesti cel mai
bun compromis intre a merge tare si a menaja masina. Pe de alta parte,
am mare incredere in anvelopele Pirelli, care se comporta foarte bine
pe macadam, oferind o aderenta impecabila. Anul acesta am ramas cam in
urma cu punctele si obiectivul meu este clar locul 1. Imi place mult
faptul ca raliul incepe si se termina cu superspeciala. Asta inseamna
mai mult spectacol pentru public, iar Raliul Sibiului Pirelli este
renumit pentru publicul numeros care se aduna pe fiecare proba
speciala”, a spus Titi Aur, pilot Pirelli si unul dintre principalii
candidati la victorie in cel mai dificil raliul al sezonului.
Printre candidatii la un loc pe podium se numara si celalalt pilot
sustinut de Pirelli in campionatul intern – Marco Tempestini. “Este un
raliu foarte important pentru mine, atat ca reper in strategia mea
competitionala, cat si pentru faptul ca Pirelli este sponsor principal
al acestui raliu, eu insumi fiind unul din cei doi piloti sustinuti de
Pirelli in Romania. Prima etapa de macadam din acest sezon
competitional mi-a adus rezultate foarte bune, insa Raliul Sibiului
Pirelli, se stie, este unul foarte dur si ne va solicita pe toti la
maximum.
mi doresc mult sa castig acest raliu. Stiu ca va
fi o competitie dificila pentru ca am concurenti foarte puternici, cu
multe victorii aici, la Sibiu. Sunt optimist insa, pentru ca am
incredere in setarile masinii mele, in anvelopele Pirelli precum si in
experienta si stilul meu de pilotaj care sunt mai potrivite unei etape
de macadam”, a spus Marco Tempestini.
Editia din 2007 a Raliului Sibiului Pirelli este organizata si cu
ajutorul DSK (Clubul Pilotilor Germani), cel mai mare club independent
din Europa cu peste 12.000 de membri, care se va ocupa de toata
logistica acestui eveniment.
Program probe:
RALIUL SIBIULUI PIRELLI 2007
Lungime probe speciale: 125,7
Lungime sectoare de legatura: 210,7
Lungime totala raliu: 336,4
PS1–SUPERSPECIALA PIRELLI
Data: Vineri, 20 iulie
Start prima masina: ora 18:43
Lungime proba speciala: 4
Castigator 2006: AUR CONSTANTIN/BERGHEA ADRIANMITSUBISHI EVO Timp: 1:50,00
Ora inchidere PS:-
PS2–SANTA 1 PIRELLI
Data: Vineri, 20 iulie
Start prima masina: ora 22:21
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 11:36,90
Ora inchidere PS: 21:15
PS3–CALUGARU
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 10:02
Lungime proba speciala: 6,7
Castigator 2006: AUR CONSTANTIN/BERGHEA ADRIAN MITSUBISHI EVO9
Timp:04:06,30
Ora inchidere PS: 08:45
PS4–SANTA 2 PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 10:40
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: DAVID CLAUDIU/BELDIE MIHAEL MITSUBISHI EVO7
Timp: 11:20,40
Ora inchidere PS: 09:30
PS5–SADU 1
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 12:28
Lungime proba speciala: 7,5
Castigator 2006:MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 03:46,50
Ora inchidere PS: 11:15
PS6–GATU BERBECULUI 1
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 12:56
Lungime proba speciala: 24,3
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 18:30,20
Ora inchidere PS: 11:45
PS7–SANTA 3 PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 13:44
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 11:26,00
Ora inchidere PS: 12:30
PS8–SADU 2
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 15:47
Lungime proba speciala: 7,5
Castigator 2006:
Ora inchidere PS: 14:30
PS9–GATU BERBECULUI 2
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 16:15
Lungime proba speciala: 24,3
Castigator 2006: CISMARU CATALIN/LAZAR GABI MITSUBISHI LANCER EVO5
Timp: 18:55,60
Ora inchidere PS: 15:00
PS10–SUPERSPECIALA PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 17:48
Lungime proba speciala: 4
Castigator 2006:
Ora inchidere PS:-
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 22 July 2008 21:57
:lol: :roll: :-Pvreu si eu o masinutza
scris de Anonim 18 July 2008 11:31
cu ce camera si obiectiv sunt facute pozele?
scris de Anonim 18 July 2008 00:10
Cateva poze de la prezentarea masinilor in Piata mare din Sibiu. In 18 iulie 2008, ora 23:00 tot la adresa de mai jos vor aparea si pozele de pe probele speciale de pe Santa http://www.sibiul.ro/poze-sibiu/raliul-sibiului-pirelli-2008/134/1/
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!