No SSO cookie

Raliul Sibiului Pirelli 2007: Gata de start!

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului Pirelli 2007: Gata de start!
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sponsor nou pentru cel mai dificil raliu din competitia interna.

 
 

1.jpg
Incepand din 2007, Raliul Sibiului are un nou sponsor: Pirelli. “Campionatul de Raliuri al Romaniei reprezinta pentru ompania noastra o provocare si, in acelasi timp, o oportunitate, in a sustine dezvoltarea si promovarea acestei competitii. Am ales sa sprijinim doua evenimente care se vor desfasura la Sibiu in acest an – Raliul Sibiului Pirelli si Pirelli Rally Show, din noiembrie.

In plus, implicarea noastra pe scena Campionatului de Raliuri consta totodata si in sustinerea a doi piloti care au avut rezultate
2.jpg
foarte bune aici la Sibiu - Constantin Aur si Marco Tempestini. Aceste actiuni au o semnificatie deosebita pentru noi, dat fiind faptul ca in acest an Pirelli sarbatoreste un secol de prezenta in cursele cu motor. In Romania, impreuna cu partenerul nostru pe domeniul motorsport - Colina Motors - vrem sa oferim intreaga sustinere si know-how pentru domeniul competitional” a declarat Enrico Malerba, CEO Pirelli Tyres Romania.

Raliul Sibiului Pirelli 2007 este etapa a 7-a din Campionatul de Raliuri al Romaniei si este considerat ca fiind cel mai dur raliu din campionat. “Pentru tehnologia Pirelli, raliurile reprezinta un „laborator de dezvoltare” serios si constant pentru proiectarea anvelopelor de strada - a celor destinate utilizatorilor de pe soselele din intreaga lume. Pentru noi, Campionatul de Raliuri al Romaniei reprezinta o provocare, dar si o oportunitate, in a sustine dezvoltarea si promovarea acestei competitii nationale”, a mai declarat Enrico Malerba.

Raliul Sibiului Pirelli are programate, anul acesta, 10 probe speciale cu o lungime totala de 125,7 kilometri. Etapa a 7-a din „Campionatul de Raliuri al Romaniei Dunlop” se desfasoara in perioada 19 – 21 iulie si are in total 336,4 kilometri. Startul oficial se va da joi seara, in cadrul unei festivitati speciale, in Piata Mare a orasului Sibiu, Capitala Culturala Europeana 2007. „Organizarea, sprijinul autoritatilor locale, probele – totul este foarte bine pus la punct la Sibiu. Aceasta etapa nu inseamna doar maxim atac.

Este un raliu unde masinile se distrug usor. Trebuie sa gasesti cel mai bun compromis intre a merge tare si a menaja masina. Pe de alta parte, am mare incredere in anvelopele Pirelli, care se comporta foarte bine pe macadam, oferind o aderenta impecabila. Anul acesta am ramas cam in urma cu punctele si obiectivul meu este clar locul 1. Imi place mult faptul ca raliul incepe si se termina cu superspeciala. Asta inseamna mai mult spectacol pentru public, iar Raliul Sibiului Pirelli este renumit pentru publicul numeros care se aduna pe fiecare proba speciala”, a spus Titi Aur, pilot Pirelli si unul dintre principalii candidati la victorie in cel mai dificil raliul al sezonului.

Printre candidatii la un loc pe podium se numara si celalalt pilot sustinut de Pirelli in campionatul intern – Marco Tempestini. “Este un raliu foarte important pentru mine, atat ca reper in strategia mea competitionala, cat si pentru faptul ca Pirelli este sponsor principal al acestui raliu, eu insumi fiind unul din cei doi piloti sustinuti de Pirelli in Romania. Prima etapa de macadam din acest sezon competitional mi-a adus rezultate foarte bune, insa Raliul Sibiului Pirelli, se stie, este unul foarte dur si ne va solicita pe toti la maximum.

mi doresc mult sa castig acest raliu. Stiu ca va fi o competitie dificila pentru ca am concurenti foarte puternici, cu multe victorii aici, la Sibiu. Sunt optimist insa, pentru ca am incredere in setarile masinii mele, in anvelopele Pirelli precum si in experienta si stilul meu de pilotaj care sunt mai potrivite unei etape de macadam”, a spus Marco Tempestini.

Editia din 2007 a Raliului Sibiului Pirelli este organizata si cu ajutorul DSK (Clubul Pilotilor Germani), cel mai mare club independent din Europa cu peste 12.000 de membri, care se va ocupa de toata logistica acestui eveniment.

Program probe:

RALIUL SIBIULUI PIRELLI 2007
Lungime probe speciale: 125,7
Lungime sectoare de legatura: 210,7
Lungime totala raliu: 336,4

PS1–SUPERSPECIALA PIRELLI
Data: Vineri, 20 iulie
Start prima masina: ora 18:43
Lungime proba speciala: 4
Castigator 2006: AUR CONSTANTIN/BERGHEA ADRIANMITSUBISHI EVO Timp: 1:50,00
Ora inchidere PS:-

PS2–SANTA 1 PIRELLI
Data: Vineri, 20 iulie
Start prima masina: ora 22:21
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 11:36,90
Ora inchidere PS: 21:15

PS3–CALUGARU
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 10:02
Lungime proba speciala: 6,7
Castigator 2006: AUR CONSTANTIN/BERGHEA ADRIAN MITSUBISHI EVO9
Timp:04:06,30
Ora inchidere PS: 08:45

PS4–SANTA 2 PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 10:40
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: DAVID CLAUDIU/BELDIE MIHAEL MITSUBISHI EVO7
Timp: 11:20,40
Ora inchidere PS: 09:30

PS5–SADU 1
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 12:28
Lungime proba speciala: 7,5
Castigator 2006:MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 03:46,50
Ora inchidere PS: 11:15

PS6–GATU BERBECULUI 1
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 12:56
Lungime proba speciala: 24,3
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 18:30,20
Ora inchidere PS: 11:45

PS7–SANTA 3 PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 13:44
Lungime proba speciala: 15,8
Castigator 2006: MARISCA BOGDAN/ITU SEBASTIAN MITSUBISHI LANCER
Timp: 11:26,00
Ora inchidere PS: 12:30

PS8–SADU 2
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 15:47
Lungime proba speciala: 7,5
Castigator 2006:
Ora inchidere PS: 14:30

PS9–GATU BERBECULUI 2
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 16:15
Lungime proba speciala: 24,3
Castigator 2006: CISMARU CATALIN/LAZAR GABI MITSUBISHI LANCER EVO5
Timp: 18:55,60
Ora inchidere PS: 15:00

PS10–SUPERSPECIALA PIRELLI
Data: Sambata, 21 iulie
Start prima masina: ora 17:48
Lungime proba speciala: 4
Castigator 2006:
Ora inchidere PS:-

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (3)

scris de Anonim

:lol: :roll: :-Pvreu si eu o masinutza

scris de Anonim

cu ce camera si obiectiv sunt facute pozele?

scris de Anonim

Cateva poze de la prezentarea masinilor in Piata mare din Sibiu. In 18 iulie 2008, ora 23:00 tot la adresa de mai jos vor aparea si pozele de pe probele speciale de pe Santa http://www.sibiul.ro/poze-sibiu/raliul-sibiului-pirelli-2008/134/1/

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1502 :: 22.1MB