No SSO cookie

Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În perioada 6-8 August 2004 va avea loc Raliul Sibiului - Liqui Moly, etapa a 11- a Cupa FIA – Europa de Est

 
 
După ce, în anul 2003 a avut statutul de eveniment şi a fost monitorizat de un observvator FIA, în acest an s-a hotarât includerea acestei competiţii în calendarul Sportiv Internaţional FIA 2004. Cele 8 trase pregătite de organizatori vor reprezenta cadrul desfăşurării celor 16 Superspeciale după cum urmează:[poza1s] Liqui Moly - 4 km SS 1,16 Aceste etape se vor desfăşura pe terenul Federaţiei Române de Autocross şi vor reprezenta punctul de începere şi punctul de final al acestei competiţii. Distanţa pe care participanţii o vor avea de parcurs va fi de 2 KM, la această Superspecială aşteptându-se prezenţa a peste 20.000 de spectatori ŞANTA – Păltiniş-Curmătura Ştezii - 15,80 KM SS 2 (coborâre – noaptea), SS 5, 8, 11 Acest traseu reprezintă drumul ce leagă Paltinişul de Curmătura Ştezii. Acest traseu va găzdui 4 Superspeciale, [poza2s]prima dintre ele desfăşurându-se la lumina farurilor. Cheile Cibinului - 16,00 Km SS 4 Alături de Sadu şi Gâtu Berbecului proba specială Cheile Cibinului este o probă de tradiţie pentru competiţiile de gen din România. Drumul este de-a lungul râului Cibin şi leagă comuna Gura-Râului de Păltiniş. Sadu - 8,40Km SS 6,9 Drumul forestier care face legătura între [poza3s]Valea Oltului, Valea Sebeşului şi staţiunea Păltiniş. Zona de drum pe care se desfăşoară SS 6 şi 9, urmăreşte Râul Valea Sadului Gâtul Berbecului - 24,3 Km SS 7,10 Reprezintă proba de anduranţă a raliului, în această probă plecarea făcându-se de la o altitudine de aproximativ 700 metri, ajungându-se în final la o altitudine de 1600 metri [poza4s] CRINŢ - 25,5 Km SS 13, 15 Intenţiile organizatorilor de a duce raliul în elita mondială, au impus introducerea de probe noi. Dacă până acum proba „Gâtul Berbecului” era proba de anduranţă fiind numai în urcare, „Crinţul” se vrea o probă tehnică. Ultima parte a probei va fi numai în coborâre. O succesiune de ace de păr, curbe largi, paliere de viteze, zone de pădure, terase deschise. Tot ceea ce un spectator îşi poate dori de la o probă de raliu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2046 :: 18.66MB