No SSO cookie

Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În perioada 6-8 August 2004 va avea loc Raliul Sibiului - Liqui Moly, etapa a 11- a Cupa FIA – Europa de Est

 
 
După ce, în anul 2003 a avut statutul de eveniment şi a fost monitorizat de un observvator FIA, în acest an s-a hotarât includerea acestei competiţii în calendarul Sportiv Internaţional FIA 2004. Cele 8 trase pregătite de organizatori vor reprezenta cadrul desfăşurării celor 16 Superspeciale după cum urmează:[poza1s] Liqui Moly - 4 km SS 1,16 Aceste etape se vor desfăşura pe terenul Federaţiei Române de Autocross şi vor reprezenta punctul de începere şi punctul de final al acestei competiţii. Distanţa pe care participanţii o vor avea de parcurs va fi de 2 KM, la această Superspecială aşteptându-se prezenţa a peste 20.000 de spectatori ŞANTA – Păltiniş-Curmătura Ştezii - 15,80 KM SS 2 (coborâre – noaptea), SS 5, 8, 11 Acest traseu reprezintă drumul ce leagă Paltinişul de Curmătura Ştezii. Acest traseu va găzdui 4 Superspeciale, [poza2s]prima dintre ele desfăşurându-se la lumina farurilor. Cheile Cibinului - 16,00 Km SS 4 Alături de Sadu şi Gâtu Berbecului proba specială Cheile Cibinului este o probă de tradiţie pentru competiţiile de gen din România. Drumul este de-a lungul râului Cibin şi leagă comuna Gura-Râului de Păltiniş. Sadu - 8,40Km SS 6,9 Drumul forestier care face legătura între [poza3s]Valea Oltului, Valea Sebeşului şi staţiunea Păltiniş. Zona de drum pe care se desfăşoară SS 6 şi 9, urmăreşte Râul Valea Sadului Gâtul Berbecului - 24,3 Km SS 7,10 Reprezintă proba de anduranţă a raliului, în această probă plecarea făcându-se de la o altitudine de aproximativ 700 metri, ajungându-se în final la o altitudine de 1600 metri [poza4s] CRINŢ - 25,5 Km SS 13, 15 Intenţiile organizatorilor de a duce raliul în elita mondială, au impus introducerea de probe noi. Dacă până acum proba „Gâtul Berbecului” era proba de anduranţă fiind numai în urcare, „Crinţul” se vrea o probă tehnică. Ultima parte a probei va fi numai în coborâre. O succesiune de ace de păr, curbe largi, paliere de viteze, zone de pădure, terase deschise. Tot ceea ce un spectator îşi poate dori de la o probă de raliu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3661 :: 17.85MB