No SSO cookie

Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului, etapa a calendarului Sportiv International FIA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În perioada 6-8 August 2004 va avea loc Raliul Sibiului - Liqui Moly, etapa a 11- a Cupa FIA – Europa de Est

 
 
După ce, în anul 2003 a avut statutul de eveniment şi a fost monitorizat de un observvator FIA, în acest an s-a hotarât includerea acestei competiţii în calendarul Sportiv Internaţional FIA 2004. Cele 8 trase pregătite de organizatori vor reprezenta cadrul desfăşurării celor 16 Superspeciale după cum urmează:[poza1s] Liqui Moly - 4 km SS 1,16 Aceste etape se vor desfăşura pe terenul Federaţiei Române de Autocross şi vor reprezenta punctul de începere şi punctul de final al acestei competiţii. Distanţa pe care participanţii o vor avea de parcurs va fi de 2 KM, la această Superspecială aşteptându-se prezenţa a peste 20.000 de spectatori ŞANTA – Păltiniş-Curmătura Ştezii - 15,80 KM SS 2 (coborâre – noaptea), SS 5, 8, 11 Acest traseu reprezintă drumul ce leagă Paltinişul de Curmătura Ştezii. Acest traseu va găzdui 4 Superspeciale, [poza2s]prima dintre ele desfăşurându-se la lumina farurilor. Cheile Cibinului - 16,00 Km SS 4 Alături de Sadu şi Gâtu Berbecului proba specială Cheile Cibinului este o probă de tradiţie pentru competiţiile de gen din România. Drumul este de-a lungul râului Cibin şi leagă comuna Gura-Râului de Păltiniş. Sadu - 8,40Km SS 6,9 Drumul forestier care face legătura între [poza3s]Valea Oltului, Valea Sebeşului şi staţiunea Păltiniş. Zona de drum pe care se desfăşoară SS 6 şi 9, urmăreşte Râul Valea Sadului Gâtul Berbecului - 24,3 Km SS 7,10 Reprezintă proba de anduranţă a raliului, în această probă plecarea făcându-se de la o altitudine de aproximativ 700 metri, ajungându-se în final la o altitudine de 1600 metri [poza4s] CRINŢ - 25,5 Km SS 13, 15 Intenţiile organizatorilor de a duce raliul în elita mondială, au impus introducerea de probe noi. Dacă până acum proba „Gâtul Berbecului” era proba de anduranţă fiind numai în urcare, „Crinţul” se vrea o probă tehnică. Ultima parte a probei va fi numai în coborâre. O succesiune de ace de păr, curbe largi, paliere de viteze, zone de pădure, terase deschise. Tot ceea ce un spectator îşi poate dori de la o probă de raliu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1870 :: 22.15MB