No SSO cookie

Rafael Nadal a devenit ambasador global al marcii Kia Motors

voteaza
(0/ 0)
Rafael Nadal a devenit ambasador global al marcii Kia Motors
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Starul spaniol va fi ambasadorul marcii pina in 2008 - Nadal va promova marca Kia la nivel global - Kia va continua sponsorizarea Australian Open si Davis Cup

 
 
2661_1_1.jpg
Kia Motors a anuntat ca a semnat un acord cu Rafel Nadal, conform caruia jucatorul spaniol va actiona ca ambasador global al marcii.

Nadal, in virsta de doar 20 ani, va aparea in campaniile de publicitate Kia in urmatorii doi ani. Deasemenea, el va ajuta promovarea marcii Kia prin participarea la diverse evenimente Kia, inclusiv principalele saloane internationale.

Jung-Moon Park, Senior Executive Vice President si COO of Kia Motors, a declarat, “Incercam sa dezvoltam si sa imbunatatim continuu marca Kia prin asocierea cu turnee de tenis de clasa mondiala ca Australian Open si Davis Cup. Rafael Nadal, cu dinamica si senzationala sa prestatie pe terenul de tenis, este partenerul perfect pentru promovarea valorilor marcii noastre.”

Rafael Nadal a declarat, “Sunt incintat sa beneficiez de oportunitatea reprezentarii imaginii unui producator auto de clasa mondiala, asa cum este Kia. Voi incerca sa promovez cit mai bine marca Kia, prin continuarea imbunatatirii performantelor mele in teren.”

2661_2.jpg
Nadal a surprins lumea tenisului profesionist in 2001, cind a debutat la doar 16 ani. A cistigat 10 titluri inainte sa atinga virsta de 20 ani, o realizare unica in era Open-urilor. A cistigat French Open in 2005 si 2006, performate parte a unui record de 60 victorii consecutive pe zgura.

In 2004, tinarul protagonist a devenit erou national in Spania, conducind spre victorie echipa nationala de Cupa Davis. In ultimii doi ani, Nadal a reprezentat imaginea Kia in activitatile publicitare din Spania, parteneriat ce a imbunatatit semnificativ performantele Kia.

Odata cu sponsorizarea Australian Open (unul dintre cele patru turnee de ‘Grand Slam’) si Davis Cup (cea mai importanta competitie internationala) Kia si-a concentrat activitatile de marketing sportiv in jurul terenului de tenis.

Separat de tenis, Kia isi promoveaza imaginea si prin alte initiative de marketing sportiv, ca partener auto oficial al FIFA, impreuna cu Hyundai Motor, in perioada 2007-2014.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

i love nadal he is palyng tennis cool...! :red:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2730 :: 22.17MB