No SSO cookie

PSA va trebui sa reduca cel mai putin emisiile de CO2 la autovehiculele sale

voteaza
(0/ 0)
PSA va trebui sa reduca cel mai putin emisiile de CO2 la autovehiculele sale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul auto Peugeot-Citroën va trebui sa reduca cel mai putin nivelul de emisii de dioxid de carbon la gama de masini pe care o produce, pentru a evita penalizarile economice impuse incepand cu 2012, in timp ce Porsche este cea mai indepartata de propunerea aprobata miercuri de Comisia Europeana.

 
 
CE a propus miercuri o formula care tine cont de masa (greutatea) autovehiculului in momentul determinarii emisiilor masurate ale tuturor marcilor unui grup.
Obiectivul Comisiei Europene este ca in 2012 emisiile masurate de CO2 sa fie de 120 grame pe kilometru, din care 113 vor proveni din tehnologia motorului si alte 10 grame din sectoarele relationate (precum biocombustibili sau gestionarea traficului'.
Propunerea stabileste o medie pentru flotele fiecarei marci de 130 de grame, iar marcile ale caror emisii vor depasi acest nivel vor trebui sa plateasca o penalizare economica pentru fiecare gram suplimentar pe care il va emite fiecare dintre masinile sale, care nu respecta nivelul fixat.
Din datele actuale, grupul PSA este cel mai bine situat in prezent, deoarece masinile pe care le-a inmatriculat in Uniunea Europeana in 2006 aveau o greutate medie de 1.201 kilograme si emisii medii de 142 grame CO2, urmat de Fiat (144 grame), Renault (147), Toyota (152) si Honda (153).
La polul opus se situeaza Porsche (282 grame de CO2 pe kilometru), Subaru (216), DaimlerChrysler (184) si BMW (182).
Cunoscutele marci de masini de lux, sport sau tot-teren din gama inalta nu figureaza pe lista, deoarece fac parte din grupuri cu autovehicule mai putin poluante, aici fiind vorba de marci precum Ferrari (Fiat), Lamborghini (VW), Lexus (Toyota) sau Land Rover (Ford).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1676 :: 22.09MB