No SSO cookie

PSA Peugeot-Citroen si Renault inregistreaza profituri mici. Dacia vinde bine

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot-Citroen si Renault inregistreaza profituri mici. Dacia vinde bine
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorii francezi prefera sa-si construiasca masinile in afara granitelor Frantei, din ratiuni economice.

 
 

Intr-un mod asemanator celui in care CEO-ul comun Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne, a facut-o in fata guvernului italian, ambii producatori francezi, Renault si PSA Peugeot-Citroen, s-au prezentat in fata executivului francez si  in alocutiuni separate au declarat ca nu pot inregistra profituri daca vor continua sa-si construiasca masinile pe teritoriul Frantei.

Potrivit unui material publicat de Autonews Europe, Grupul Renault a fost reprezentat decatre seful operatiunilor, Carlos Tavares, in timp ce PSA Peugeot-Citroen l-a trimis pe Denis Martin, vicepresedinte executiv pentru operatiuni industriale. Ambii producatori au confirmat datele din material.

Tavares a declarat in fata comisiei guvernamentale franceze ca unul dintre cele mai populare modele construite de Renault, Clio, costa cu 1.300 € mai mult daca este construit in Franta, fata de pretul obtinut in urma fabricarii sale in uzina Renault din Bursa, Turcia.
Oficialul Renault a punctat ca discrepanta dintre preturi este si mai vizibila acum, datorita razboiului preturilor din segmentul masinilor mici, adaugand ca Grupul Renault ramane profitabil doar datorita brandului Dacia, care continua sa inregistreze vanzari ridicate, insa si acesta este fabricat in Romania.

Martin a confirmat cele descrise de antevorbitorul sau, punctand ca oferta din segmentul subcompact al companiei PSA Peugeot-Citroen, este de-a dreptul neprofitabila in Europa de Est si in special in Franta, deoarece diferentele de costuri in ceea  ce priveste productia, fata de alte tari, este "insurmontabila".

Georges Dieng, reprezentant al Natixis Equity Research din Paris, a declarat aceleiasi publicatii, ca guvernul francez a cerut celor doua companii "sa dea dovada de patriotism economic". Cu toate acestea, Dieng a adaugat ca politicienii francezi nu au luat nicio clip in considerare faptul ca un producator auto trebuie sa ramana competitiv pe piata.
"Constructorii francezi nu au cerut un nou ajutor financiar, ci libertatea de a-si restructura si reorganiza productia proprie cu scopul mentinerii unei viabilitati pe termen lung." a adaugat acesta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1873 :: 22.17MB