No SSO cookie

PSA Peugeot-Citroen si Renault fac parte din primele 100 companii mondiale

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot-Citroen si Renault fac parte din primele 100 companii mondiale
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Potrivit clasamentului efectuat de cotidianul francez l'Expansion, constructorii de automobile PSA Peugeot Citroën şi Renault ocupă poziţiile a 35 - a şi a 72 - a între primele 100 de companii din toate domeniile la nivel mondial, potrivit cifrelor analizate pentru anul 2002.

 
 
l'Expansion precizează că grupul PSA, care realizează 67 % din cifra sa de afaceri în Franţa, a progresat 14 locuri, faţă de anul anterior, în timp ce Renault, cu 62 % din cifra de afaceri internă, a urcat 19 locuri în clasamentul mondial. Printre altele, cele două grupuri producătoare de automobile deţin poziţia a 8-a şi respectiv a 13 -a între primii angajatori francezi, cu 198.600 şi, corespunzător, 132.351 salariaţi. Producătorul de anvelope Michelin se claseză al 15 -lea angajator, cu 126.285 de salariaţi. În ceea ce priveşte rentabilitatea, Renault se află pe poziţia a 6 -a, 1,95 miliarde euro), rivalul PSA ocupând al 8-lea loc, (1,69 miliarde euro). În clasamentul primelor 1 000 de întreprinderi franceze din sectorul industrie şi servicii, realizat pentru anul 2002, PSA ocupă al 3 -lea loc, Renault al 7-lea , Michelin este pe 19, Faurecia - 31, iar Valeo pe 32.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1466 :: 17.84MB