No SSO cookie

PSA Peugeot Citroen mizeaza pe o crestere a vinzarilor in acest an

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot Citroen mizeaza pe o crestere a vinzarilor in acest an
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

PSA Peugeot Citroen si-a fixat obiectivul de vinzari pentru acest an la 3.350.000 de autovehicule, cu aproximativ 2,5% mai mult fata de anul trecut, cind grupul francez a inregistrat vinzari de 3 267 000 de unitati, potrivit datelor publicate de companie.

 
 
In 2002, vinzarile PSA au fost cu 4,3% mai mari fata de anul anterior, astfel ca, in ultimii 5 ani, totalul livrarilor realizate de producator a consemnat o majorare de peste 55%.
[poza1s]Pe o piata mondiala in regres cu 0,6%, PSA a depasit astfel obiectivul de 3.250.000 de autoturisme care fusese stabilit pentru anul 2002, realizind in 5 ani o crestere a vinzarilor de peste 55%.
Acest rezultat pozitiv se explica prin succesul modelelor Peugeot si Citroen, care si-au intrecut din nou in 2002 recordul istoric de vinzari, cu cresteri de 2,9% si respectiv 6,3%.
Grupul reprezenta, la finele lui 2002, un procent de 5,8% din piata mondiala si inregistra una dintre cele mai puternice cresteri dintre toti constructorii.
[poza2d]In Europa, PSA Peugeot Citroen a atins, la nivelul lui 2002, un procent de 15,5% din piata europeana occidentala a autoturismelor particulare si a celor utilitare usoare, fata de 15,0% in 2001, confirmand astfel cea de-a doua pozitie a constructorului de automobile.
Inmatricularile Grupului au atins 2,51 milioane unitati, in crestere cu 0,4% pe o piata in scadere (-3,1%). De asemenea PSA a fost si primul constructor european de autoturisme utilitare usoare, cu 348.000 autoturisme inmatriculate, mentinind o cota de 19,3% din piata.
Pentru autoturismele particulare, grupul isi consolideaza cea de-a doua pozitie printre constructorii europeni, cu 2.166.000 autoturisme inmatriculate, ceea ce inseamna o crestere de 1,2% comparativ cu 2001 si o cota de piata de 15,1% (fata de 14,4% in 2001).
[poza3s]Succesul PSA Peugeot Citroen in 2002 s-a datorat modelului Peugeot 206, sustinut de versiunea SW, care si-a confirmat succesul, cu un total de 832.000 de unitati vindute, in crestere cu 0,5%, fata de 2001. In Europa Occidentala, 206 a fost masina cea mai vinduta in 2002.
Modelul Peugeot 307, “Masina Anului 2002“, premiata de mai multe ori dupa lansarea sa de la sfirsitul lunii aprilie 2001, a fost livrata in 544.000 de exemplare, depasind obiectivul de 500.000 de unitati, prevazut la inceputul anului 2002.
Pentru Citroen, anul 2002 a fost marcat de succesul comercial al lui C3.
[poza4d]Lansat in aprilie 2002, Citroen C3 a contribuit, cu cele 185.000 de masini vindute, la cresterea vinzarilor marcii, depasind obiectivul de 150.000 de autoturisme comercializate. C3 a fost premiat de mai multe ori, obtinind recunoasterea mondiala cu titlul de cea mai buna masina importata in Japonia.
Citroen Xsara Picasso isi continua trendul ascendent, cu un total de 251.000 de bucati vindute, in crestere cu 9% comparativ cu anul 2001. Alaturi de acestea, modelele Peugeot 807 si Citroen C8 lansate in semestrul doi au cunoscut o primire foarte favorabila din partea clientelei.
Procentul de motorizari Diesel reprezinta 51% din vinzarile PSA, iar cota de piata la nivel european pentru astfel de motorizari atinge aproape 19%.
[poza5s]Mai mult de 1,3 milioane autoturisme echipate cu motoare HDI din productia Peugeot-Citroen au fost vindute in 2002, ceea ce inseamna o crestere de 30% fata de 2001.
Ca vinzari, PSA Peugeot Citroen este pe primul loc pe pietele franceza, spaniola, belgiana, portugheza si daneza, pe al doilea loc pe pietele britanica, olandeza si greaca.
In Romania, cele doua marci ale grupului au cumulat 5.410 autovehicule comercializate, inregistrind al treilea rezultat. Contributia cea mai importanta a adus-o Peugeot, care, cu 4.271 de unitati a ocupat pozitia a patra in clasamentul pe tara, insa nu este de neglijat rezultatul Citroen, care aproape si-a dublat vinzarile, pina la 1.139 de unitati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2457 :: 22.1MB