No SSO cookie

PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul auto francez PSA Peugeot Citroen a anuntat miercuri o pierdere neta de 1,16 miliarde euro pentru 2009, de peste trei ori mai mare decat cea din 2008, chiar daca in semestrul al doilea compania si-a limitat pierderile ca urmare a programelor de prime de casare din mai multe tari, scrie AFP.

 
 
Cifra de afaceri a grupului francez a scazut cu 10,9%, la 48,4 miliarde euro.

PSA se asteapta, in schimb, ca in 2010 sa inregistreze o evolutie mai buna, compania mizand pe un profit operational curent in primul semestru. Grupul anticipeaza, totusi, o scadere de 9% a vanzarilor in Europa, zona in care a realizat anul trecut doua treimi din vanzari.


"Rezultatele noastre financiare demonstreaza o imbunatatire neta a performantei din semestrul al doilea, dar reflecta, totodata, gravitatea crizei care a afectat industria auto", a precizat presedintele consiliului de administratiei al PSA, Philippe Varin, citat in comunicat.

Programele de prime de casare derulate de mai multe tari a permis grupului, care inregistra pierderi in primul semestru din 2009, sa obtina un profit operational curent, mai scrie AFP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1650 :: 22.11MB