No SSO cookie

PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul auto francez PSA Peugeot Citroen a anuntat miercuri o pierdere neta de 1,16 miliarde euro pentru 2009, de peste trei ori mai mare decat cea din 2008, chiar daca in semestrul al doilea compania si-a limitat pierderile ca urmare a programelor de prime de casare din mai multe tari, scrie AFP.

 
 
Cifra de afaceri a grupului francez a scazut cu 10,9%, la 48,4 miliarde euro.

PSA se asteapta, in schimb, ca in 2010 sa inregistreze o evolutie mai buna, compania mizand pe un profit operational curent in primul semestru. Grupul anticipeaza, totusi, o scadere de 9% a vanzarilor in Europa, zona in care a realizat anul trecut doua treimi din vanzari.


"Rezultatele noastre financiare demonstreaza o imbunatatire neta a performantei din semestrul al doilea, dar reflecta, totodata, gravitatea crizei care a afectat industria auto", a precizat presedintele consiliului de administratiei al PSA, Philippe Varin, citat in comunicat.

Programele de prime de casare derulate de mai multe tari a permis grupului, care inregistra pierderi in primul semestru din 2009, sa obtina un profit operational curent, mai scrie AFP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3208 :: 22.19MB