No SSO cookie

PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008

voteaza
(0/ 0)
PSA Peugeot Citroen a avut pierderi de 1,16 miliarde euro in 2009, de trei ori mai mari ca in 2008
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul auto francez PSA Peugeot Citroen a anuntat miercuri o pierdere neta de 1,16 miliarde euro pentru 2009, de peste trei ori mai mare decat cea din 2008, chiar daca in semestrul al doilea compania si-a limitat pierderile ca urmare a programelor de prime de casare din mai multe tari, scrie AFP.

 
 
Cifra de afaceri a grupului francez a scazut cu 10,9%, la 48,4 miliarde euro.

PSA se asteapta, in schimb, ca in 2010 sa inregistreze o evolutie mai buna, compania mizand pe un profit operational curent in primul semestru. Grupul anticipeaza, totusi, o scadere de 9% a vanzarilor in Europa, zona in care a realizat anul trecut doua treimi din vanzari.


"Rezultatele noastre financiare demonstreaza o imbunatatire neta a performantei din semestrul al doilea, dar reflecta, totodata, gravitatea crizei care a afectat industria auto", a precizat presedintele consiliului de administratiei al PSA, Philippe Varin, citat in comunicat.

Programele de prime de casare derulate de mai multe tari a permis grupului, care inregistra pierderi in primul semestru din 2009, sa obtina un profit operational curent, mai scrie AFP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2294 :: 22.19MB