No SSO cookie

Programul Rabla 2010 se prelungeste

voteaza
(0/ 0)
Programul Rabla 2010 se prelungeste
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cine a pariat pe cumpararea de tichete valorice in cadrul programului Rabla, cu scopul de a obtine un castig prin utilizarea acestora, mai are o sansa sa scape de acestea.

 
 
Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, a aratat ca este ingaduitor si a acceptat prelungirea termenului de valabilitate al voucherelor, pana pe data de 31 ianuarie 2011. Dar va fi o singura prelungire, a avertizat ministrul!

"Sesiunea 2010 a programului Rabla a fost un succes. Acest lucru este demonstrat prin cele peste 180.000 de autoturisme vechi casate, fata de 30.000 in 2009. Cu toate acestea, pe piata exista inca aproape 31.000 de tichete nevalorificate, al caror termen de valabilitate urma sa expire pe 23 noiembrie. Drept urmare, pentru a veni in ajutorul persoanelor care inca detin vouchere, am hotarat prelungirea termenului de valabilitate a acestora pana in data de 31 ianuarie 2011. Atrag insa atentia ca e vorba de o singura prelungire, 31 ianuarie 2011 fiind termenul final pana la care aceste tichete vor mai fi valabile", a declarat, marti, Laszlo Borbely.

Masura nu poate decat sa bucure o anumita parte a detinatorilor de asemenea tichete valorice. Editia din acest an a programului Rabla a oferit posibilitatea renuntarii la tichetul dobandit si vanzarea acestuia. Aceasta, dublata de posibilitatea de a preda trei asemenea vouchere pentru un autoturism nou, au creat o adevarata bursa a tichetelor. Multi au crezut ca vor castiga un ban cinstit din comertul cu aceste vouchere, dar au ramas cu ele fara a putea sa le vanda la un pret bun.

Odata cu apropierea datei limita initiale pentru valabilitatea tichetelor, pretul cerut de detinatori pentru a renunta la documentele valoricea a mai scazut. Spre exemplu, un set complet de acte, cu voucher si actele de radiere aferente se vinde si cu 1.000 de lei, fata de 1.200 acum o luna. Chiar si asa nu prea exista clienti. Ofertele de cumparare lansate la mica publicitate se refera la sume de 800 de lei pentru un tichet. Cererea… poate ajunge si la 900 de euro setul de trei tichete. "Am trei tichete, daca le vreti vi le dau la 900 de euro, negociabil, dar putin. Nu renunt prea mult la pret, eu m-am chinuit sa gasesc rablele si sa le duc la casat, am platit si la om masina veche, am stat la coada sa le predau, vreau si eu un castig", am aflat de la un cetatean care vinde la mica publicitate asemenea taloane pentru Rabla. Asadar, prelungirea termenului limita pentru utilizarea documentelor vine ca o manusa.

La anul, patru vouchere, dar cu valoare scazuta.

Ministrul Mediului e multumit de modul de functionare al Rabla s a precizat ca se poarta discutii privind doua variante in perspectiva reluarii programului si anul viitor: "Pentru 2011 avem in vedere doua posibilitati. Fie pastram neschimbata forma programului actual, fie de la anul sa dam 4 vouchere in loc de 3 dar sa scadem valoarea unuia de la 3.800 de lei la 3.000 de lei. Nu am luat inca o decizie, analizam si, impreuna cu producatorii, vom alege optima astfel incat la 1 februarie 2011 sa demaram noua sesiune a Programului", a afirmat ministrul Laszlo Borbely. Pana la data de 9 noiembrie 2010, prin Programul Rabla au fost distribuite catre REMAT-uri 189.959 de tichete (188.161 pentru persoane fizice si 1798 pentru persoane juridice). Au fost cumparate 53.554 de masini (pentru care au fost utilizate 159.053 de tichete), dintre care 23.297 de autoturisme sunt romanesti.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2163 :: 22.11MB