No SSO cookie

Probleme pentru Mercedes GLK

voteaza
(0/ 0)
Probleme pentru Mercedes GLK
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In SUA s-au exportat prea multe modele full-options

 
 
Compania Mercedes-Benz a fost nevoita sa-si revizuiasca si sa-si adapteze politica de marketing de peste ocean, din cauza faptului ca dealerii de acolo au importat mult prea multe modele cu maxim de dotari incluse.
Potrivit declaratiilor lui Ernst Lieb, CEO al Mercedes-Benz SUA, compania mama exportase prea multe modele full options pentru lansarea modelului in Statele Unite, in luna ianuarie 2009.
"Planificarea productiei a fost facuta in lunile iunie-iulie, anul trecut. Nu aveam de unde sa stim care va fi pozitia noastra in ianuarie" a declarat acesta. "Aveam modele care costau de la 40.000$ in sus"
Dealerii Mercedes au declarat ca in showroom-uri soseau clienti care cautau modelul de 34.755$, care fusese supus dinainte unei super campanii de reclame. 34.755$ costa modelul cu transmisia la doua roti, pe cand cel 4x4 avea preturi incepand de la 36.775$. Ambele preturi includeau transportul pana in SUA.
In locul modelelor din reclame, clientii au gasit numai capete de linie, adica full extra options.
Pnetru a-s atrage clientii, Mercedes a inventat, in luna februarie, un sistem de creditare cu numai 1,9% dobanda pentru maxim de 66 rate lunare.
Luna aceasta, compania a schimbat si grila pachetelor de optiuni. Trapa, pe care cei mai multi clienti si-o doreau pe masina lor, era inclusa intr-un pachet de optiuni care costa 3150$. Mercedes o ofera acum, singura, la un pret de 1450$.
Pachetul multimedia care include sistemul de navigatie, era pretuit la 3350$. Acum poate fi comandat separat la un pret de 1800$.
Toti cei care comandasera un GLK cu unul dintre cele doua pachete de optiuni, pana in lunile februarie-martie 2009, au primit inapoi 2000$. Compania germana a refuzat sa declare numarul celor care au primit inapoi aceasta suma.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
GLK | SUA |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2783 :: 22.19MB