No SSO cookie

Primele imagini cu BMW Seria 7 Hamann!

voteaza
(0/ 0)
Primele imagini cu BMW Seria 7 Hamann!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Au aparut primele imagini cu cea mai recenta creatie a Hamann, o varianta modificata a Seria 7 de la BMW!

 
 
Hamann au anuntat ca ei au acum un kit de caroserie care sa se potriveasca cu programul lor de tuning pentru noua Seria 7 de la BMW. Detaliile sunt tinute secrete pentru moment cu exceptia dimensiunii jantelor care se pare ca sunt de 22 de inch. Din punct de vedere vizual, componente precum un spoiler in partea din spate, un spoiler de plafon, patru tevi de esapament si praguri laterale noi pot fi vazute cu ochiul liber. La interior putem vedea pedale sportive si scaune cu tapiterie din piele neagra si covorase cu emblema Hamann. Generatia anterioara de Hamann 7 (HM 7.1) a fost anuntata in 2005 si a fost bazata pe modelul 760i al BMW. Hamann a marit capacitatea motorului V12 de la 6 litri la 7.1 litri si a reusit sa mareasca puterea dezvoltata pana la 510 CP si cuplul motor maxim pana la 728 Nm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h a fost imbunatatita pana la 5 secunde si viteza maxima a devenit 312 km/h. Alte variante din gama Seria 7 care au fost modificate au fost 745i si 745iL. Acestea au primit un motor V8 de 5.2 litri ce dezvolta 412 CP. Hamann e foarte ocupata la dezvoltarea unui program nou pentru actuala generatie de Seria 7 si e probabil ca masina de baza sa primeasca actualul motor V8 de 4.4 litri twin-turbo de la BMW 750 i/Li.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.5454 :: 17.88MB