No SSO cookie

Primaria Capitalei aloca aproximativ 420 milioane de euro pentru construirea a opt parcaje subterane

voteaza
(0/ 0)
Primaria Capitalei aloca aproximativ 420 milioane de euro pentru construirea a opt parcaje subterane
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primaria Capitalei aloca peste 420 de milioane de euro pentru construirea a opt parcaje subterane cu doua sau trei niveluri, care vor asigura peste sapte mii de locuri de parcare, potrivit anuntului de concesiune a lucrarilor.

 
 
Astfel, in locatiile din Esplanada Gara Baneasa, Piata Presei Libere, Piata Walter Maracineanu, Piata Alba-Iulia, Piata Dorobanti, pe strada Edgar Quinet, in Piata Charles de Gaulle si in Piata Revolutiei - in fata Ateneului Roman vor fi construite parcaje subterane in regim de concesiune de lucrari publice, care vor asigura bucurestenilor peste sapte mii de locuri de parcare, potrivit autoritatilor municipale.

Cele opt parcari subterane vor avea doua sau trei niveluri, 7.317 locuri de parcare, cele mai multe fiind in Piata Alba-Iulia (2.190), Piata Revolutiei (1.637), Piata Presei Libere (1.633) si Piata Charles de Gaulle (831). Parcarea din strada Edgar Quinet va avea 405 locuri, cea din Piata Walter Maracineanu - 276, in Piata Dorobanti vor fi 246 locuri, in timp ce in apropierea Garii Baneasa vor fi construite 99 de locuri de parcare.

Potrivit autoritatilor municipale, licitatia va fi organizata in 16 martie, durata de realizare a lucrarilor urmand sa fie de doi ani de la data adjudecarii contractelor.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, la sfarsitul lunii februarie a anului trecut, strategia de parcare pe teritoriul municipiului Bucuresti, in urma careia municipalitatea trebuia sa construiasca, in 2008, aproximativ 9.000 de locuri de parcare, prima zona in care lucrarile trebuiau incepute fiind Piata Universitatii.

Potrivit proiectului de hotarare "Strategia de parcare pe teritoriul municipiului Bucuresti", municipalitatea ar trebui sa construiasca in urmatorii ani aproximativ 9.000 de locuri de parcare, din care 17 zone vor acoperi zona centrala a Capitalei.

Actul municipalitatii a fost elaborat in cadrul proiectului "Strategia de parcare si servicii de consultanta pentru parteneriatul public privat in Bucuresti" finantat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

Astfel, au fost identificate 69 de locuri unde vor fi construite viitoarele parcari subterane si supraterane, dintre acestea fiind nominalizate 17 zone in care vor fi realizate in urmatorii ani parcaje subterane care ar urma sa coste autoritatile municipale intre 100 si 150 de milioane de euro pentru partea centrala a Bucurestiului.

Fostul sef al Directiei Transporturi, Drumuri si Sistematizarea Circulatiei din cadrul Primariei Capitalei, Gheorghe Udriste, declara in februarie 2008 ca in Piata Universitatii ca lucrarile urmau sa fie incepute in 2008.

"Strategia de parcare pe teritoriul municipiului Bucuresti" a fost elaborata de Primaria Municipiului Bucuresti in parteneriat cu firma de consultanta spaniola INOCSA Ingenieria SL si cu firma de avocatura "Asesores de Instrastructuras" din Spania, in calitate de consultant.

Firma de inginerie spaniola INOCSA Ingenieria SL a realizat, in 2007, un sondaj printre soferii bucuresteni pentru a afla daca orasul are nevoie de locuri de parcare, cercetarea fiind necesara pentru elaborarea "Strategiei pentru dezvoltarea parcarilor in parteneriat public-privat", document care a costat 600.000 de euro.

Proiectul "Strategia pentru dezvoltarea parcarilor in regim de parteneriat public-privat in Bucuresti" - finantat printr-un grant de 600.000 de euro oferit de Guvernul Spaniei si desfasurat in perioada ianuarie-iulie 2007 - a vizat identificarea necesarului de locuri de parcare in Bucuresti.

Inginerii spanioli au impartit centrul Bucurestiului in 25 de subzone, pentru a stabili un necesar de locuri de parcare, dar si posibilitati de construire a acestora (supraterane sau subterane).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1649 :: 17.79MB