No SSO cookie

PRIMA PEDALA DE ACCELERATIE ECO CARE REDUCE CONSUMUL DE CARBURANT

voteaza
(0/ 0)
PRIMA PEDALA DE ACCELERATIE ECO CARE REDUCE CONSUMUL DE CARBURANT
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sistemul cu pedala de acceleratie ECO de la Nissan va fi implementat incepand cu 2009

 
 
Nissan Motor Co, Ltd., a lansat astazi Pedala de acceleratie ECO - prima tehnologie de acest tip din lume - proiectata pentru a ajuta soferii la diminuarea consumului de combustibil. Cand sistemul cu pedala ecologica este pornit, de fiecare data cand conducatorul auto apasa pe accelerator, se activeaza un mecanism care contorizeaza consumul de combustibil. In cazul in care sistemul detecteaza o presiune in exces, Pedala ECO impinge inapoi piciorul celui care conduce, trimitand astfel informatia ca foloseste mai mult combustibil decat este necesar. Un indicator de consum ecologic integrat in panoul de instrumente furnizeaza in timp real conducatorului auto nivelele de consum energetic, ajutandu-l astfel sa-si imbunatateasca conditiile de sofat. Sistemul cu pedala ECO poate fi activat sau dezactivat, in functie de preferinta soferului.

Nissan va comercializa vehicule echipate cu Pedala ECO incepand 2009. Cercetari efectuate de Nissan au aratat ca, prin utilizarea sistemului cu Pedala ECO, conducatorii auto isi pot diminua consumul energetic cu 5-10%*, in functie de conditiile de sofat.

Sistemul cu Pedala ECO aduna informatii cu privire la rata de consum a carburantului si eficientei transmisiei in timpul accelerarii cat si a rulajului constant si apoi calculeaza rata optima de acceleratie. Cand soferul exercita presiune in exces pe acceleratie, sistemul contracareaza cu mecanismul de control care impinge pedala inapoi.

In acelasi timp, indicatorul de consum ecologic incorporat pe panoul de instrumente indica nivelul optim pentru cel mai eficient consum energetic in timpul condusului. Indicatorul este verde cand vehiculul este condus cu un consum optim de carburant. Acesta incepe sa se aprinda intermitent atunci cand detecteaza o accelerare in exces, exercitata insa inainte de a fi atins pragul de consum energetic si, in final, se transforma in portocaliu pentru a il avertiza pe sofer in legatura cu consumul necorespunzator de carburant.

In scopul realizarii de reduceri de emisii de C02, Nissan a implementat o solutie "in 3 straturi", care cuprinde 3 aspecte: tehnologie, comportament la volan si conditii de trafic. Pedala de acceleratie ECO se integreaza in cel de-al doilea aspect, si anume cel care se adreseaza comportamentului din timpul sofatului. Aceasta se numara printre tehnologiile din seria ecologica care sunt urmarite in cadrul Programului Nissan Green 2010. Foaia de parcurs a companiei pentru protectia mediului are ca scop dezvoltarea de noi tehnologii, produse si servicii care pot ajuta la reducerea reala a emisiilor de CO2 si la reciclarea materialelor.

 *: Bazat pe date interne de studiu ale Nissan Motor Co.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2161 :: 22.04MB