No SSO cookie

Prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma

voteaza
(0/ 0)
Prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Aceasta este prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma. Sasiul va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva.

 
 
Acesta este noul sasiu din aluminiu a celor de la Fisker. Noul sasiu va fi prezentat la Geneva si sta la baza noului model Fisker Karma. Noul model Fisker Karma va putea fi achizionat pana la sfarsitul anului curent.

Fisker a declarat ca datorita noului sasiu dina luminiu extrudat, modelul
Karma va fi extrem de stabila si usor de condus.

Fisker Karma are lungimea unui sedan (4996mm x 1984mm), dar se va comporta asemenea unui coupe sportiv, aceasta este declaratia celor de la Fisker. Designerul modelului Karma este fostul designer de la Aston Martin si BMW, Henrik Fisker. Acesta a conceput modelul Karma in asa fel incat sa aiba aceasi inaltime ca si un Porsche 911, dar sa fie destul de incapator pentru patru adulti si bagajele acestora.

  Modelul Karma beneficiaza de o putere de 403 CP, care propulseaza masina de la 0-100 km/h in 6 secunde, iar viteza maxima este de 200 km/h. In ciuda performantelor unei masini sport, modelul Karma reuseste un consum de doar 3-4 litri/100 km si  emisii de 83 g CO2/km.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2542 :: 22.19MB