No SSO cookie

Prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma

voteaza
(0/ 0)
Prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Aceasta este prima imagine oficiala cu sasiul noului Fisker Karma. Sasiul va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva.

 
 
Acesta este noul sasiu din aluminiu a celor de la Fisker. Noul sasiu va fi prezentat la Geneva si sta la baza noului model Fisker Karma. Noul model Fisker Karma va putea fi achizionat pana la sfarsitul anului curent.

Fisker a declarat ca datorita noului sasiu dina luminiu extrudat, modelul
Karma va fi extrem de stabila si usor de condus.

Fisker Karma are lungimea unui sedan (4996mm x 1984mm), dar se va comporta asemenea unui coupe sportiv, aceasta este declaratia celor de la Fisker. Designerul modelului Karma este fostul designer de la Aston Martin si BMW, Henrik Fisker. Acesta a conceput modelul Karma in asa fel incat sa aiba aceasi inaltime ca si un Porsche 911, dar sa fie destul de incapator pentru patru adulti si bagajele acestora.

  Modelul Karma beneficiaza de o putere de 403 CP, care propulseaza masina de la 0-100 km/h in 6 secunde, iar viteza maxima este de 200 km/h. In ciuda performantelor unei masini sport, modelul Karma reuseste un consum de doar 3-4 litri/100 km si  emisii de 83 g CO2/km.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5336 :: 22.19MB