No SSO cookie

Pretul mediu platit per autoturism a crescut pe piata americana

voteaza
(0/ 0)
Pretul mediu platit per autoturism a crescut pe piata americana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Faptul că producătorii auto au ajuns aproape să îi "vâneze" pe cumpărătorii de maşini cu ajutorul promoţiilor şi al reducerilor a făcut ca preţurile maşinilor atăt cele medii, cât şi preţurile nete să urce substanţial, se arată într-un studiu al Edmunds.com, o binecunoscută resursă online pentru informaţia auto.

 
 
[poza1s]În luna decembrie 2003, preţul mediu de listă la cumpărarea unui vehicul pe piaţa Statelor Unite, fără a se ţine cont de reduceri, a fost de 30.481 dolari, cu 2% mai mult faţă de noiembrie şi cu 4,6% mai mult compaativ cu luna similară a anului 2002. În urma reducerilor aplicate, preţul plătit pentru un automobil, a fost, în medie, de 26.077 dolari, în decembrie, cu circa 14% sub preţul de catalog. Cu toate acestea, media preţului net plătit per vehicul a fost mult mai mare faţă de luna iulie, cînd atingea 24.179 dolari, şi era cu 17% mai mic faţă de preţul de catalog. [poza2s]"Unii producători auto au început să instituţionalizeze reducerile şi promoţiile în politica generală a preţurilor, cu alte cuvinte preţurile şi reducerile funcţionează în tandem", a spus un oficial al organismului de analiză de la Edmunds.com. În particular, producătorii domestici americani s-au bucurat de binevenită creştere a preţului net plătit pe maşină, astfel că majorarea preţului de listă a minimalizat efectul negativ al reducerilor, este vorba de efectul negativ asupra profitului producătorilor. În decembrie 2003, media preţului net de vînzare al unui autovehicul american a fost cu 18.8% sub preţul de listă, ceea ce artă î îmbunătăţire faţă de iulie, când diferenţa dintre cele două era de 20,9%. [poza3s]Pentru producătorii japonezi, diferenţele de preţ dintre cel de listă şi cel efectiv de vânzare au scăzut de la 8,4% în decembrie 2002, la 7,5% 2003. Cu toate acestea se observă cât de mare este efortul depus de americani faţă de japonezi pentru a-şi atrage clienţi, numai analizănd mărimea reducerilor. Pentru maşinile sud-coreene, fenomenul este invers, fiindcă în decembrie 2002, diferenţa dintre preţul de vânzare şi cel de listă era de 9,4%, pentru a ajunge la peste 15% în decembrie trecut. Cea mai mică diferenţă îmtre aceste preţuri se înregistrează pentru maşinile europene, la un nivel aproape constant de 4,8%.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4910 :: 22.17MB