No SSO cookie

Pretul mediu platit per autoturism a crescut pe piata americana

voteaza
(0/ 0)
Pretul mediu platit per autoturism a crescut pe piata americana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Faptul că producătorii auto au ajuns aproape să îi "vâneze" pe cumpărătorii de maşini cu ajutorul promoţiilor şi al reducerilor a făcut ca preţurile maşinilor atăt cele medii, cât şi preţurile nete să urce substanţial, se arată într-un studiu al Edmunds.com, o binecunoscută resursă online pentru informaţia auto.

 
 
[poza1s]În luna decembrie 2003, preţul mediu de listă la cumpărarea unui vehicul pe piaţa Statelor Unite, fără a se ţine cont de reduceri, a fost de 30.481 dolari, cu 2% mai mult faţă de noiembrie şi cu 4,6% mai mult compaativ cu luna similară a anului 2002. În urma reducerilor aplicate, preţul plătit pentru un automobil, a fost, în medie, de 26.077 dolari, în decembrie, cu circa 14% sub preţul de catalog. Cu toate acestea, media preţului net plătit per vehicul a fost mult mai mare faţă de luna iulie, cînd atingea 24.179 dolari, şi era cu 17% mai mic faţă de preţul de catalog. [poza2s]"Unii producători auto au început să instituţionalizeze reducerile şi promoţiile în politica generală a preţurilor, cu alte cuvinte preţurile şi reducerile funcţionează în tandem", a spus un oficial al organismului de analiză de la Edmunds.com. În particular, producătorii domestici americani s-au bucurat de binevenită creştere a preţului net plătit pe maşină, astfel că majorarea preţului de listă a minimalizat efectul negativ al reducerilor, este vorba de efectul negativ asupra profitului producătorilor. În decembrie 2003, media preţului net de vînzare al unui autovehicul american a fost cu 18.8% sub preţul de listă, ceea ce artă î îmbunătăţire faţă de iulie, când diferenţa dintre cele două era de 20,9%. [poza3s]Pentru producătorii japonezi, diferenţele de preţ dintre cel de listă şi cel efectiv de vânzare au scăzut de la 8,4% în decembrie 2002, la 7,5% 2003. Cu toate acestea se observă cât de mare este efortul depus de americani faţă de japonezi pentru a-şi atrage clienţi, numai analizănd mărimea reducerilor. Pentru maşinile sud-coreene, fenomenul este invers, fiindcă în decembrie 2002, diferenţa dintre preţul de vânzare şi cel de listă era de 9,4%, pentru a ajunge la peste 15% în decembrie trecut. Cea mai mică diferenţă îmtre aceste preţuri se înregistrează pentru maşinile europene, la un nivel aproape constant de 4,8%.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1730 :: 22.09MB